Vprašanje, ali bo luksuzni enoprostorski kupe GST kdaj ugledal luč dneva, je dobilo odgovor že pred časom. Sprva načrtovana proizvodnja v tovarni Tuscaloosa v ameriški zvezni državi Alabama, terminirana za prihodnje leto, pa žal ne bo uresničena, zato bodo morali kupci nanj čakati še leto dlje. V Detroitu bomo poleg GST-ja s hibridnim pogonom znova videli SLR McLarna in E 320 CDI.
Za razširitev tovarne, kjer ta čas poteka proizvodnja serijo M, bo potrebnih za okrog 600 milijonov ameriških dolarjev naložb, dela pa so medtem že v polnem teku. »Vozilo GST pomeni nadaljevanje naše modelske ofenzive, hkrati pa odpira novo tržno nišo v segmentu luksuznih osebnih vozil. GST ob tem definira popolnoma nov avtomobilski razred, ki združuje številne avtomobilske zasnove, predstavlja pa se v popolnoma samostojni in prepoznavni obliki,« trdi Prof. Jurgen Hubert, direktor segmenta osebnih vozil pri Mercedes-Benzu. Prototip Vision GST je bil predstavljen že januarja 2002 prav tako na avtomobilskem salonu v Detroitu. V tovarni ob tem pravijo, da se vozilo, sprva namenjeno severno-ameriškemu trgu, bliža serijski zrelosti, motorni paleti pa so medtem dodali dizelski hibridni motor z osmimi valji in 234 kW. Od tega jih elektromotor prispeva 50, skupaj pa je na voljo 860 Nm največjega navora, kar iz GST-ja naredi pravega športnika. Dokaz: avtomobil do hitrosti sto km/h pospeši v skromnih 6,6 sekundah. V združenih državah tudi sicer DaimlerChrysler načrtuje največjo prodajo, saj Američanom tovrstna zmes avtomobilskih prvin, ki jih pooseblja novi GST, vsaj po izkušnjah sodeč, najbolj ustreza.
Poleg študije GST-ja je za januarski Detroit napovedana tudi ameriška premiera superšportnega SLR McLarna s 5.5-litrskim osemvaljnikom in 626 KM, ki ta čas velja za najzmogljivejši serijski agregat na svetu. Videti bo mogoče tudi Mercedesovo serijo E 320 CDI z zmogljivim šestvaljnim dizelskim agregatom, 204 KM in 500 Nm navora. Dizelska tehnologija očitno vse bolj prodira tudi na ameriški trg.