BMW si je prislužil status enega vodilnih avtomobilskih proizvajalcev na svetu s svojimi razvojnimi dosežki – zbranimi pod imenom BMW ConnectedDrive –, ki se osredotočajo na vsak vidik povezanosti med voznikom, vozilom in zunanjim svetom. Podjetje poudarja svoj vodilni tehnološki položaj na mednarodnem sejmu zabavne elektronike CES (Consumer Electronics Show) 2014 v Las Vegasu. BMW Group bo izkoristil glavni severnoameriški sejem – ki postavlja v središče svetovne izboljšave na področju digitalizacije in povezljivosti – za predstavitev inovativnih napovedi prihodnjih razvojnih ciljev in novih aplikacij za vozila serijske proizvodnje.
Visoko avtomatizirana vožnja.
BMW Group je ustvaril nov raziskovalni prototip za visoko avtomatizirano vožnjo, ki uporablja napredno nadzorno tehnologijo za ponazoritev maksimalne varnosti vse do dinamične meje vozila. Prototipno vozilo bo poudarilo učinkovitost nove generacije nadzornih sistemov na zaprti stezi. Ti sistemi aktivno posredujejo v odločujočem procesu spreminjanja smeri in zagotavljajo, da elektronsko nadzorovano krmiljenje deluje v popolni harmoniji z zavorami in pedalom za plin. Kot takšni so odločilen korak pred aktualnimi sistemi, ki se odzivajo na začetek podkrmiljenja ali prekrmiljenja s precizno izračunanimi zavornimi posegi.
Posebna povezava: BMW i3 in Samsung Galaxy Gear.
Hitra širitev pametnih telefonov pomeni, da so internet, aplikacije in digitalne storitve že zdavnaj postale uveljavljeni elementi vsakodnevnega življenja. Pametne ure, kot je novi Samsung Galaxy Gear, vodijo ta trend še dlje. Te naprave se nosijo kot zapestne ure in prikazujejo informacije preko povezanega pametnega telefona neposredno na uporabnikovem zapestju. V Las Vegasu je BMW postal prvi avtomobilski proizvajalec na svetu, ki prikazuje funkcije vozila na elektronski zapestni uri v okviru raziskovalne aplikacije. Samsung Galaxy Gear s funkcijami BMW i Remote App ima podobne značilnosti kot BMW i Remote App, ki ohranja voznike povezane s svojimi BMW i3 v vsakem trenutku in deluje učinkovito pri oskrbi voznikov s pomočjo, ki jo potrebujejo izven vozila. Samsung Galaxy Gear s funkcijami BMW i Remote App nudi informacije o napolnjenosti baterije in razpoložljivem dometu prvega povsem električnega premijskega modela v kompaktnem razredu, vključno z vnesenimi časi odhoda. Raziskovalna aplikacija prav tako kaže, če so okna, vrata in pomična streha zaprte ter uporabnikom omogoča, da pošljejo navigacijski cilj v vozilo ali, da si prilagodijo klimo v vozilu pri pripravi na potovanje – z možnostjo izgovorjenih ukazov preko S Voice, Samsungovega asistenta glasovnega prepoznavanja.
Asistenčni sistemi s kamero prinašajo izboljšano varnost v nove razrede vozil.
Napredki v tehnologiji kamere in videa omogočajo slikovno zaznavanje, kar služi kot osnova za moderne asistenčne sisteme, ki so v rabi že kar nekaj časa. Na primer, avtomobili serijske proizvodnje so že na voljo s kamero (nameščena na sredini vetrobranskega stekla na podnožju vzvratnega ogledala), ki posreduje podatke za opozorilnik za zapustitev voznega pasu in sisteme za prepoznavanje prometnih znakov. Opozorilnik pred naletom in opozorilnik o zaznanem pešcu z mestno funkcijo zaviranja, asistent pri zastoju in aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go delujejo izključno na osnovi slikovnega prepoznavanja. Ti niso opremljeni z dodatno in zelo drago radarsko tehnologijo, vendar nudijo podobne funkcije. Varnostni sistemi se lahko zato razširijo v razrede vozil, kjer je zahteva za dovršenimi sistemi tradicionalno na nizki ravni.
Ko gre za prepoznavanje mirujočih ovir, imajo moderni sistemi s kamero prednost v primarjavi z zelo osnovnimi aplikacijami, ki delujejo na radarski tehnologiji. Širokokotni objektiv kamere omogoča zanesljivo zaznavanje ovir, ki vstopajo ali zapuščajo voznikovo vidno polje. Hkrati ti sistemi z vgrajeno kamero potrebujejo določene svetlobne pogoje. Ti sistemi že izpopolnjujejo varno vožnjo naprimer v inovativnem BMW i3.
Novi parkirni asistent z vzdolžnim in bočnim vodenjem.
Novi parkirni asistent z vzdolžnim in bočnim vodenjem nudi uporabnikom občutno večje udobje in varnost. Ta ne uporablja le – kot pri obstoječih sistemih – ultrazvočnih senzorjev za iskanje parkirnih mest vzdolž ceste in prevzem parkiranja vozila preko elektronsko nadzorovanega krmiljenja (bočno vodenje) asistenčni sistem sedaj prav tako preklaplja med vzvratno prestavo in prestavo za vožnjo naprej pri avtomatskem menjalniku ter omogoča, da se vozilo premakne in zavira avtomatsko (vzdolžno vodenje). Te funkcije so podprte z vmesniško povezavo menjalnika in elektronsko nadzorovanima pedalom za plin ter zavornim pedalom. Vse kar mora voznik storiti je, da pritisne in drži gumb, s čemer se aktivira nov asistenčni sistem in, da spremlja samodejni postopek parkiranja.
Funkcije sistemov, kot sta novi parkirni asistent z vzdolžnim in bočnim vodenjem ter asistent pri zastoju, gredo veliko dlje od obstoječih asistenčnih funkcij, ki so oblikovane za lajšanje obremenitev na voznike med vožnjo. S svojo ponudbo delno avtomatiziranih funkcij, ti občutno bolj sproščajo voznikovo delovno obremenitev v primerjavi s konvencionalnimi sistemi. Visoko avtomatizirana vozila lahko v določenem trenutku prevzamejo vse naloge voznika. Vsi sistemi, ki izvajajo te delno avtomatizirane in visoko avtomatizirane vloge, so strnjeni pod imenom BMW ActiveAssist in tvorijo novo tehnološko vejo pod okriljem BMW ConnectedDrive.