BMW v 2012 zabeležil najboljše rezultate

Aktualno

BMW je v letu 2012 dosegel doslej najboljši rezultat prodaje na letni ravni s skupno 1.845.186 prodanimi vozili BMW, MINI in Rolls-Royce po vsem svetu. To predstavlja 10,6% povečanje v primerjavi s prejšnjim rekordnim rezultatom v letu 2011 (1.668.982). Vse tri blagovne znamke so zabeležile rekordno prodajo vozil na letnem nivoju, podjetje pa je okrepilo […]

BMW je v letu 2012 dosegel doslej najboljši rezultat prodaje na letni ravni s skupno 1.845.186 prodanimi vozili BMW, MINI in Rolls-Royce po vsem svetu.

To predstavlja 10,6% povečanje v primerjavi s prejšnjim rekordnim rezultatom v letu 2011 (1.668.982). Vse tri blagovne znamke so zabeležile rekordno prodajo vozil na letnem nivoju, podjetje pa je okrepilo svoj položaj vodilnega ponudnika premium vozil na svetu. BMW Group je zaključil leto z izvrstnim rezultatom 181.571 prodanih vozil v decembru, kar je 14,8% več kot v enakem obdobju lani (lansko leto: 158.125).

Bmw3 Skupaj 2012

“2012 je bilo za nas zelo uspešno leto. BMW Group je drugo leto zapored dosegel najboljši rezultat prodaje in povečal svoje vodstvo v razredu proizvajalcev premium vozil. Ta uspeh gre prepisati našemu atraktivnem portfelju modelov, močnem položaju naših premium blagovnih znamk, pa tudi strategiji uravnotežene prodaje na vseh kontinentih,” je dejal Robertson, član upravnega odbora BMW AG in odgovoren za sektor prodaje in marketinga pri BMW. Robertson je še dodal: “V novo leto vstopamo s pozitivnim elanom in navkljub obstoječim turbulencam na nekaterih trgih želimo v 2013 doseči nov rekord v prodaji. To leto oznanja začetek nove dobe za BMW Group, saj bomo proti koncu leta lansirali povsem električno vozilo BMW i3.”

Prodaja BMW se je v letu 2012 povečala za 11,6% na skupno 1.540.085 vozil, kar je najboljši rezultat v zgodovini blagovne znamke (lansko leto: 1.380.384). Med najbolj zaslužnimi za porast prodaje je uspešen BMW serije 1 s skupno 226.829 prodanimi vozili v 2012, oziroma 28,6% povečanjem v primerjavi z 2011 (176.418). BMW X1 je v 2012 prav tako beležil dobre rezultate s skupno 147.776 prodanimi vozili (+ 16,9%; lansko leto: 126.429). BMW serije 3 Limuzina je zasedel vodilni položaj v svojem segmentu z 294.039 prodanimi vozili, kar predstavlja 22,4% povečanje v primerjavi s predhodnim letom (240.278). Prodaja BMW serije 3 je zrasla za 5,8% na skupno 406.752 vozil (lansko leto: 384.464). Povpraševanje po BMW X3 je bilo s 27,1% porastom na 149.853 vozil v letu 2012 prav tako visoko (lansko leto: 117.944). BMW serije 5 je okrepil vodilni položaj v svojem segmentu s skupno 337.929 prodanimi vozili v 2012 (+9,0%; lansko leto: 310.050). Skok je dosegel tudi BMW serije 6 s 23.193 dobavljenimi vozili (+146,8%; lansko leto: 9.396).

MINI, Rolls-Royce in BMW Motorrad

Prodaja modelov MINI je na globalni ravni dosegla nov mejnik s porastom na rekordnih 301.526 vozil v 2012 (+5,8%; lansko leto: 285.060). MINI Countryman je vknjižil dvomestno rast s skupno 102.250 prodanimi vozili v 2012 (+14,8%; lansko leto: 89.036). Naslednji prodajni moment za blagovno znamko se obeta letos spomladi z lansiranjem MINI Paceman. ZDA ostajajo največji trg za MINI z rekordnim številom 66.123 prodanih vozil v 2012, sledi pa mu Velika Britanija s 50.367 prodanimi vozili.

Prodaja Rolls-Royce vozil na letnem nivoju je v 2012 zabeležila rekordni rezultat s 3.575 prodanimi vozili, kar je najboljši dosežek na letni ravni v 108-letni zgodovini Rolls-Royce in tretja zaporedna rekordna vrednost. Prav tako je Rolls-Royce decembra vknjižil 534 prodanih vozil (+12%). Phantom serije II se je svetu predstavil marca na avtomobilskem sejmu v Ženevi, medtem ko se je proizvodnja v tovarni v Goodwoodu prav tako povečala, da zadosti potrebam trga.

S skupno 106.358 dobavljenimi motornimi kolesi (+2,0%; lansko leto: 104.286) je BMW Motorrad v svoji 90-letni zgodovini v 2012 prodal največ vozil doslej. V 2012 je bilo prodanih 10.751 motornih koles Husqvarna (+15,8; lansko leto: 9.286). V zadnjem mesecu 2012 je bilo zabeleženih 1.267 dobav (-4,7%; 1.330).

BMW Group je podkrepil svojo strategijo uravnotežene prodaje po vsem svetu, saj je v 2012 dosegel povečanje rezultatov na vseh kontinentih. Navkljub težavnim razmeram v Evropi je BMW lani povečal prodajo vozil na svojem največjem trgu na 864.812 (+0,8%; lansko leto: 857.792). Znotraj tega področja je podjetje doseglo najboljšo prodajo doslej v Veliki Britaniji s skupno 174.215 prodanimi vozili (lansko leto 167.108; +4,3%), BMW pa je znova zasedel prvo mesto med premium blagovnimi znamkami na trgu. Prodaja BMW Group na dinamičnem ruskem trgu je zrasla za 33,1% na rekordnih 40.144 vozil (lansko leto: 30.167).

V Aziji je prodajni rezultat BMW Group v lanskem letu skočil za 31,6% na 491.512 vozil (lansko leto: 373.613). Celinska Kitajska je zabeležila 326.444 prodanih vozil BMW in MINI, kar predstavlja 40,4% povečanje v primerjavi s predhodnim letom (232.586). BMW Group je vknjižil dvomestno rast na nekaterih drugih azijskih trgih, vključno z Južno Korejo (33.500; +22,3%), Bližnjim vzhodom (21.314; +14,2%) in Japonsko (56.607; +18,9%).

V Amerikah je BMW Group prav tako dosegel dvomesten skok v 2012 s 424.379 prodanimi vozili, oziroma 11,9% povečanjem glede na predhodno leto (379.332). V ZDA se je prodaja BMW Group dvignila za 13,8% na 347.583 vozil (lansko leto: 305.418), BMW pa je v ZDA zopet zasedel prvo mesto med premium blagovnimi znamkami.

Prodaja na afriškem kontinentu je v 2012 zrasla za 14,5% na 37.649 vozil (lansko leto: 32.890), področje Oceanije pa je zabeležilo 8,0% rast s 23.000 prodanimi vozili (lansko leto: 21.297).