Dacia Sandero in Logan nista isti avtomobil. Tako pravijo. Pa je res temu tako? V Sloveniji se je uvoznik za vozila znamke Dacia odločil, da ponudi na trg Sandera in Logana karavan. Limuzinske različice ne bomo videli.
Sandero je petvratna različica, ki se je pri nas zelo dobro prijela. Še bolje v tujini, na zahodu in vzhodu. Predvsem oprema Stepway je pri nas totalni hit. To smo ugotovili že lani poleti na testu, kot tudi že pri prejšnji generaciji kar dvakrat. Tokrat pa sem imel na testu Logana MCV. Slednji je spredaj pravi Sandero, medtem ko so mu zadaj dodali “grbo” in ga s tem naredili prostornejšega in uporabnejšega.
Tudi v notranjosti bistvenih razlik ni zaslediti. Materiali in dizajn so že poznani. Sedeži so že na pogled izdelani iz materialov, ki so bili za proizvajalca ugodni, a hkrati izbrani za trdoživo uporabo. Največja sprememba je seveda v prtljažniku, ki sedaj v osnovi ponuja 475 litrov. Klasičen petvratni Sandero se ponaša z zgolj 320 litri. V kolikor pri Loganu MCV podremo še sedežno klop se nam odpre prostor velik kar 1636 litrov. Uporabno. Vsekakor primerno za manjše družinice.
Testni primerek se je ponašal z 1,5-litrskim dizelskim dCi motorjem in ročnim 5.-stopenjskim menjalnikom. Od takšnega avtomobila nismo pričakovali super “performance” izkušnje, ampak predvsem udobje in ekonomičnost. To pa Logan MCV vsekakor 100 % ponudi. Povprečna poraba se je gibala okoli 5,3 do 5,7 dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov v kombinirani porabi.
Testni primerek vas bo stal slabih 12 tisočakov. Če si “odmislite” meglenke, platišča iz lahke litine, regulator in omejevalnih hitrosti ter posebno kovinsko barvo lahko hitro privarčujete še slabega tisočaka. V teh časih, ko vsak evro šteje, je smotrno vsako preračunavanje in kupčkanje s kovanci. Če si želite varčen, zanesljiv in ugoden nov karavan, potem le poglejte za Loganom MCV. V tem razredu namreč nima ravno veliko konkurence, sploh pa ne za to ceno.
Debato, mnenja in vprašanja o testnem vozilu Dacia Logan MCV si lahko preberete na našem forumu Avtomobilizem in F1.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.5 dCi, turbodizelski (55 kW/75 KM, 200 Nm) / 5. st. ročni
Poraba po ECE: 3,9 / 3,7 / 4,4 (CO2: 103 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 164 km/h / 14,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4492 / 1733 / 1550 mm
Medosna razdalja: 2634 mm
Teža: 1090 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 475 – 1636 l
Globina ugreza: 350 mm
Cena osnovnega modela (1.2 16V Base): 7.800 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 10.690 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 11.920 EUR
(dodatna oprema: 155 EUR – regulator in omejevalnik hitrosti, 110 EUR – meglenki spredaj, 210 EUR – radio CD MP3 AUX Bluetooth USB z upravljalnikom ob volanu, 55 EUR – rezervno kolo standardnih dimenzij, 300 EUR – platišča iz lahke litine 15” Empreinte, 400 EUR – kovinska barva)