Majhen in simpatičen avtomobil, kot je Dacia Sandero Stepway, je primeren za ljudi, ki se preprosto ne obremenjujejo z znamkami, želijo predvsem zanesljiv prevoz od točke A do točke B in veliko mero robustnosti. Ravno vse to pa Sandero ponuja.
Za to ceno, kolikor želijo trgovci zanj, bi lahko imel malce več opreme, vendar je ni in po nekaj sto prevoženih kilometrih človek opazi, da niti ne potrebuje elektronsko nastavljivih ogledal in podobne šare. Veliko namreč pomeni tudi to, da se ne razburjate ob vsaki novi praski ravnokar kupljenega vozila. Prvič smo pripravili video test, poglejte si ga.
Ženski komentar o vozilu Dacia Sandero Stepway – Nastja: “Dacia Sandero Stepway je navzven zelo simpatičen in nekoliko smešen avtomobilček. Smešen mi deluje zaradi privzdignjenega zadnjega dela: zadnji dve kolesi sta malce preveč proč od trupa avtomobila in je avto s profila (za moje pojme) nekoliko smešen.
Ali tudi vam deluje smešen? Oglejte si fotografije in presodite sami. 🙂
Naj pokomentiram še notranjost avtomobila: sedeži niso nič posebnega, udobnost je zadovoljiva. Motilo me je kar nekaj stvari:
– ko si hočeš odpreti okno, se moraš skloniti precej naprej, da dosežeš tipko, kar ni niti malo varno!
– dobro, odpreš si okno. Ko bi rad pomolil komolec skozenj, naletiš na težavo: treščiš se v plastični gumb, ki je namenjen za zaklepanje sovozniških vrat.
– in radio: v sodobnih avtomobilih bi človek pričakoval sodoben radio. Ta radio je verjetno še iz prejšnjega stoletja.”
|
V terminu 21. julij – 1. avgust 2011 smo imeli na testu romunsko vozilo Dacia Sandero Stepway z 1,5-litrskim dizelskim dCi pogonskim agregatom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Vsa vprašanja v zvezi s tem avtomobilom ste lahko postavili na našem forumu – tema: Na testu: Na testu: Dacia Sandero Stepway.
1. Dacia Sandero je pregleden avtomobil, saj ima spredaj in zadaj kratki previs čez kolesa, hkrati pa je še majhno vozilo.
2. Poraba je opisana v zgornjem vprašanju&odgovoru.
3. Tekom testa nismo zaznali nobenih težav z zagonom pogonskega agregata. Vedno se je brez težav v prvo zagnal.
4. Avtomobil je pri hitrostih do 90 km/h udoben brez motečega hrupa, ki bi nastajal zaradi vetra ali motorja. Pri višjih hitrostih, nad 110 km/h pa je že glasnejši šum vetra in glasnost motorja, zaradi česar je potrebno glasnost radia povišati, da se razločno sliši glasba.
5. Povzeto po dacia.si: “Originalni nadomestni deli Dacia so izdelani na podlagi zelo strogih tehnično-prevzemnih pogojev in so redno testirani. Njihova raven kakovosti je zato popolnoma enakovredna kakovosti delov, vgrajenih v nova vozila. V svoje vozilo vedno vgrajujte originalne nadomestne dele in na ta način ohranjajte zmogljivosti vozila! Za vzdrževanje in popravila opravljena v pooblaščeni servisni mreži za vgrajene originalne nadomestne dele dobite tudi garancijo.” Vprašanje pa se je najverjetneje še nanašalo na dobavljivost rezervnih delov v katero težko podvomimo, saj ima Dacia v Sloveniji kar 40 pooblaščenih serviserjev.
Cena testnega vozila z dodatno opremo: € 12.590
(dodatna oprema: varnostna blazina za sovoznika, električni paket – pomik stekel in centralno-daljinsko zaklepanje, klima + radio mono CD MP3, kovinska barva)