Dacia Sandero Stepway dCi90

Dacia, Testi

V terminu 21. julij – 1. avgust 2011 smo imeli na testu romunsko vozilo Dacia Sandero Stepway z 1,5-litrskim dizelskim dCi pogonskim agregatom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Vsa vprašanja v zvezi s tem avtomobilom ste lahko postavili…

79297F3A-C32B-11E0-BD76-B53D66B94067Majhen in simpatičen avtomobil, kot je Dacia Sandero Stepway, je primeren za ljudi, ki se preprosto ne obremenjujejo z znamkami, želijo predvsem zanesljiv prevoz od točke A do točke B in veliko mero robustnosti. Ravno vse to pa Sandero ponuja.

Za to ceno, kolikor želijo trgovci zanj, bi lahko imel malce več opreme, vendar je ni in po nekaj sto prevoženih kilometrih človek opazi, da niti ne potrebuje elektronsko nastavljivih ogledal in podobne šare. Veliko namreč pomeni tudi to, da se ne razburjate ob vsaki novi praski ravnokar kupljenega vozila. Prvič smo pripravili video test, poglejte si ga.

Ženski komentar o vozilu Dacia Sandero Stepway – Nastja:

“Dacia Sandero Stepway je navzven zelo simpatičen in nekoliko smešen avtomobilček. Smešen mi deluje zaradi privzdignjenega zadnjega dela: zadnji dve kolesi sta malce preveč proč od trupa avtomobila in je avto s profila (za moje pojme) nekoliko smešen.
Ali tudi vam deluje smešen? Oglejte si fotografije in presodite sami. 🙂
Naj pokomentiram še notranjost avtomobila: sedeži niso nič posebnega, udobnost je zadovoljiva. Motilo me je kar nekaj stvari:
– ko si hočeš odpreti okno, se moraš skloniti precej naprej, da dosežeš tipko, kar ni niti malo varno!
– dobro, odpreš si okno. Ko bi rad pomolil komolec skozenj, naletiš na težavo: treščiš se v plastični gumb, ki je namenjen za zaklepanje sovozniških vrat.
– in radio: v sodobnih avtomobilih bi človek pričakoval sodoben radio. Ta radio je verjetno še iz prejšnjega stoletja.”

V terminu 21. julij – 1. avgust 2011 smo imeli na testu romunsko vozilo Dacia Sandero Stepway z 1,5-litrskim dizelskim dCi pogonskim agregatom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Vsa vprašanja v zvezi s tem avtomobilom ste lahko postavili na našem forumu – tema: Na testu: Na testu: Dacia Sandero Stepway.

Vprašanje uporabnika koliko koliko: Koliko stane ta oprema Stepway? A so tu že vključena lita platišča?
Odgovor: Dacia Sandero Stepway, ki je v bistvu izpeljana iz povsem navadnega Sandera stane trenutno v Sloveniji 11.470 evrov. V kar so že všteta lahka lita platišča, višja dvignjenost od tal (2 cm), ogrevana prednja sedeža. Ob doplačilu za “paket” Stepway v višini 520 evrov pa kupec še prejme klimatsko napravo in radio mono CD MP3 2x 15W.
 
Vprašanje uporabnika sss.mmm: A ta offroad look kaj pomaga?
Odgovor: Vsekakor ta izgled Sandera Stepway pomaga pri premagovanju ovir. Robustnejši odbijači, blatniki in stranski pragovi poskrbijo, da se avtomobil ne popraska že ob prvem stiku s kakšnimi vejami. Višja dvignjenost od tal pomaga pri premagovanju terenov, kjer je nevarnost, da z vozilom nasedete.
 
Vprašanje uporabnice malamiška_: Koliko je imel Sandero dejanske porabe ter s kakšnim stilom vožnje? Bolj opisno, če je mogoče?
Odgovor: S testnim Sanderom je bila prevožena relacija Ljubljana – Nova Gorica in okolica – Portorož – Pula in okolica ter povratek v obratni smeri. Pri prevoženih približno 686,8 kilometrih smo porabili približno 44,33 litrov dizelskega goriva. Preračunano po tem je povprečna poraba znašala 6,4546 litrov goriva na sto prevoženih kilometrov. Stil vožnje je bil avtomobilu primeren – umirjena vožnja s povprečno hitrostjo na avtocesti okoli 120 km/h. V vozilu sta potovali dve osebi s prtljago za 1 teden.
 
Vprašanje uporabnice siva: Zanima me, kako je kaj s preglednostjo, porabo goriva, zanesljivostjo vžiga in mogoče hrupnostjo mašine. Kaj pa rezervni deli? 
Odgovor:
1. Dacia Sandero je pregleden avtomobil, saj ima spredaj in zadaj kratki previs čez kolesa, hkrati pa je še majhno vozilo.
2. Poraba je opisana v zgornjem vprašanju&odgovoru.
3. Tekom testa nismo zaznali nobenih težav z zagonom pogonskega agregata. Vedno se je brez težav v prvo zagnal.
4. Avtomobil je pri hitrostih do 90 km/h udoben brez motečega hrupa, ki bi nastajal zaradi vetra ali motorja. Pri višjih hitrostih, nad 110 km/h pa je že glasnejši šum vetra in glasnost motorja, zaradi česar je potrebno glasnost radia povišati, da se razločno sliši glasba.
5. Povzeto po dacia.si: “Originalni nadomestni deli Dacia so izdelani na podlagi zelo strogih tehnično-prevzemnih pogojev in so redno testirani. Njihova raven kakovosti je zato popolnoma enakovredna kakovosti delov, vgrajenih v nova vozila. V svoje vozilo vedno vgrajujte originalne nadomestne dele in na ta način ohranjajte zmogljivosti vozila! Za vzdrževanje in popravila opravljena v pooblaščeni servisni mreži za vgrajene originalne nadomestne dele dobite tudi garancijo.”  Vprašanje pa se je najverjetneje še nanašalo na dobavljivost rezervnih delov v katero težko podvomimo, saj ima Dacia v Sloveniji kar 40 pooblaščenih serviserjev. 
 

C1A716B2-C32D-11E0-BD76-B53D66B94067

_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.5,dCi dizelski (65 kW/90 KM, 200 Nm) / 5. st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 4,6 / 5,0 l (CO2: 130 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 162 km/h / 13,3 sekund
Dolžina / širina / višina: 4024 / 1753 / 1550 mm
Medosna razdalja: 2589 mm
Teža: 1114 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 320 l
 
Osnovna cena testnega modela (Sandero Stepway dCi90): € 11.470
Cena testnega vozila z dodatno opremo: € 12.590
(dodatna oprema: varnostna blazina za sovoznika, električni paket – pomik stekel in centralno-daljinsko zaklepanje, klima + radio mono CD MP3, kovinska barva)