Ford Ranger je najbolje prodajani pickup v Evropi, saj so v prvih enajstih mesecih leta 2015 prodali 25.500 vozil, kar pomeni v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta povečanje prodaje za 32 odstotkov.
Trenutni Ford je po uvedbi v drugi polovici leta 2011 zabeležil hitro rast prodaje v Evropi. Na 20 Fordovih glavnih evropskih trgih se je Rangerjev tržni delež povečal z 11,7 odstotka v letu 2012 na 23,5 odstotka v prvih desetih mesecih tega leta in Ranger se je po Fordovih podatkih o prodaji zavihtel na vodilno mesto pred tekmeci, med katerimi je tudi Toyota Hilux.
Ob povečevanju povpraševanja kupcev Ford pripravlja prihod novega modela Rangerja, ki prinaša nove drzne oblikovne poteze, vrhunske tehnologije in varčnejšo porabo.
Novi Ford Ranger z dvojno kabino je s petimi zvezdicami Euro NCAP ohranil najvišjo oceno predhodnika iz leta 2012 in tako ostaja edino vozilo v tem segmentu z najboljšo oceno varnosti po ugotovitvah neodvisne ustanove za preizkusna trčenja.
“Rangerjeva kombinacija vsestranske zmogljivosti, robatega oblikovanja in varnosti je še naprej nepremagljiva,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Število naročil našega novega Rangerja že presega pričakovanja – še posebej veliko je povpraševanje po vrhunski različici Wildtrak z ekskluzivnim oblikovanjem zunanjosti in notranjosti ter osupljivo značilno novo barvo Pride Orange.”
Novi Ford Ranger prinaša paleto tehnologij za pomoč vozniku, ki zagotavljajo več udobja in priročnosti: opozorilo na zapuščanje voznega pasu in pomoč za ohranjanje voznega pasu, prilagodljivi tempomat in opozorilo na oviro pred vozilom, prepoznavanje prometnih znakov, tipala za pomoč pri parkiranju na sprednji in zadnji strani vozila, kamera za prikaz območja za vozilom in serijsko vgrajeni sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila s preprečevanjem prevračanja in nadzorom zanašanja prikolice.
Med drugimi dovršenimi tehnologijami so Fordov sistem povezav z glasovnim upravljanjem SYNC 2, pomoč pri speljevanju na strmini, nadzorovano spuščanje po strmini, prilagodljivi nadzor z upoštevanjem obremenitve in pomoč pri zaviranju v sili.
Novi Ranger odlikuje tudi izjemna varčnost učinkovitejših pogonskih sklopov, ki jih dopolnjujejo tehnologija Auto-Start-Stop, možnost novega končnega prestavnega razmerja in uvedba električnega servovolana.