Peugeotov uspešen športni skuter speedfight 206 WRC se v letošnji sezoni ponaša z novo barvno preobleko. Po vzoru svetovnega prvenstva v rallyju je sedaj odet v rdečo barvno kombinacijo, prav tako kot dirkalni avtomobil. Tehnika je ostala praktično enaka, se pravi športni skuter z vsemi svojimi prednostmi in pomanjkljivostmi.
Vsak s svojo številko
Poudarek je torej na novi barvni kombinaciji. Zgleduje se po peugeotu 206 WRC, ki z voznikom Richardom Burnsom uspešno tekmuje v svetovnem pokalu. Skuter je odet v rdečo barvo, s sponzorskimi oznakami. Lita platišča so v beli barvi, kar še bolj poudarja kričeče rdeče zavorne čeljusti, spredaj in zadaj. Nasploh celoten skuter izgleda športno agresivno, kar je vsekakor pisano na kožo najstnikom, ki največ posegajo po petdesetkubičnih skuterjih. Vsak speedfight 206 WRC se ponaša tudi s svojo zaporedno serijsko številko.
Znana oblika s športnimi dodatki
Sama oblika je ostala praktično enaka. Poudarek sprednjemu delu dajeta velika žarometa, ki pod prozorno plastiko združujeta tako pozicijske, zasenčene kot tudi dolge luči, smerniki pa so vdelani posebej in prekriti s prozorno plastiko. Prednji del krasijo tudi reže za zajem hladilnega zraka, spodnji del pa se lepo nadaljuje v dvigajoče se boke, kar daje skuterju napadalen, spredaj spuščen izgled. Zadek se oblikovno zaokroži s spojlerjem, ki je obenem tudi priročno držalo za sopotnika, pa tudi sicer je zanj v primerjavi z drugimi tekmeci dobro poskrbljeno, celo s posebnimi stopalkami zanj. Tudi voznik bo navdušen nad športnim vzdušjem; prostor za noge je na primer prekrit z aluminijastimi dodatki, krmilo pa je za višjerasle nasajeno prenizko.
Preizkušen in učinkovit sistem vzmetenja
Preizkušena tehnika sledi že uveljavljenim tehnološkim zapovedim, tako za zaviranje spredaj in zadaj skrbita zavorna diska, kolesa pa so obuta v široke, nizkopresečne pnevmatike. Vzmetenje je po speedfightovi tradiciji tudi spredaj opremljeno z nihajno roko, ki se je potrdila kot učinkovit sistem vzmetenja cestnih neravnin in ne kaže potreb po kakšnih revolucionarnih spremembah. Speedfight 206 WRC je dovolj okreten tudi na mestu, medtem ko sistem vzmetenja z nihajno roko spredaj in zadaj tudi v daljših in hitreje voženih ovinkih zagotavlja solidno stabilnost. Pohvaliti velja zadnji plinski amortizer, ki mu je moč nastavljati trdoto blaženja. Dvotaktni petdesetkubični motor je vodno hlajen, tako da tudi ob vročih poletnih dneh ni nobenih težav s pregrevanjem. Hitrost je sicer omejena na z zakonom določenih petdeset kilometrov na uro, vendar se je na testu izkazalo, da to za mestno vožnjo nekako zadostuje. Želeli bi si le nekoliko boljše pospeške.
Barvno opazen, a cenovno drag
Nova barvna preobleka tako speedfightu zagotavlja svežino in ekskluzivnost, ki je vsekakor dobrodošla na v zadnjih letih vse bolj konkurenčnem trgu skuterjev s petdesetimi kubičnimi centimetri delovne prostornine. Ob vsem tem pa je cena precej zasoljena, saj se peugeot speedfight 206 WRC s 600 tisoč tolarji, kolikor boste morali odšteti zanj, giblje skoraj v samem vrhu cenovnega razpona športnih skuterjev na slovenskem trgu.
Foto: Anže Jamnik