Mazda je z modelom MX-5 uspela izdelati enega najuspešnejših roadsterjev vseh časov, ki ga z rahlimi dedelavami izdelujejo že precej več kot desetletje. Naposled je prišla na vrsto tudi različica s trdo streho, ali bolje rečeno, nekaj različic, ki jih bodo ponudili v omejenih serijah. Premierno bodo predstavljene na tokijskem avtosalonu.
Izboljšana togost karoserije
Zaprte različice so nastale na osnovi miate, poleg trdne strehe pa so jim še nekoliko ojačali karoserijo. Obliko so zrisali v Mazdini hčerinski družbi za posebne predelave Mazda E&T pod budnim očesom nekdanjega šefa Mazdinega oblikovalskega oddelka, Shigenoro Fukade. Skupna teža je v primerjavi z roadsterjem narasla le za deset kilogramov.
Za različne okuse
Nastale so tri verzije. Tip A, ki ga bodo izdelali v strogo omejeni seriji 200 vozil, se s mrežasto masko motorja oblikovno spominja na različne Ferrarijeve modele. Športni videz so okrepili z razširjenimi blatniki, z novimi odbijači iz ogljikovih vlaken spredaj in zadaj ter z novim spojlerjem na zadku. Pod pokrovom rohni 1,8-litrski motor s 160 KM iz modela RS, moč pa se prenaša s pomočjo šest-stopenjskega menjalnika.
Bolj britanski, z obliko, ki nekoliko spominja na Jaguarja E-type, je na drugi strani tip E. Tehnično se od prejšnjega skoraj ne razlikuje, je pa bolj udobno naravnan, in ne ponuja toliko čistokrvnih športnih užitkov. Kriva sta štiri-stopenjski samodejni menjalnik, pa tudi manjša moč, ki znaša 154 KM. S 150 primerki bo tip E še redkejši.
Ostane še tip S, ki ga bodo za razliko od prej omenjenih dvojčkov izdelovali brez količinskih omejitev. Ta bo še najbolj podoben roadsterju, na voljo pa bo s 1,6-litrskim štirivaljnikom s 125 KM in pet-stopenjskim menjalnikom ter z 1.8-litrskim motorjem s 160 KM in šestimi prestavami.
Ostane še tip S, ki ga bodo za razliko od prej omenjenih dvojčkov izdelovali brez količinskih omejitev. Ta bo še najbolj podoben roadsterju, na voljo pa bo s 1,6-litrskim štirivaljnikom s 125 KM in pet-stopenjskim menjalnikom ter z 1.8-litrskim motorjem s 160 KM in šestimi prestavami.
Krst na japonskem trgu
Na kupeje bo potrebno še malce počakati, saj bodo sprva namenjeni le japonskemu trgu. Cene se bodo gibale okrog 21.250 evrov za običajno različico z močnejšim motorjem, 21.600 evrov za tip E pa tja do 24.000 evrov za tip A.