Lufthansa bo na domačem frankfurtskem letališču svoje najpomembnejše stranke do letala in nazaj odslej prevažala s porscheji cayenne. „S tem ukrepom želimo ustvariti atmosfero, ki je značilna za potovanja s privatnim letalom,“ je povedal Wolfgang Mayrhuber iz Lufthanse, v ozadju pa gre pravzaprav za repozicioniranje letov v prvem razredu, ki naj bi se v prihodnje bolj razlikovali od siceršnje ponudbe. „First class“ karta je namreč najmanj vsaj dvakrat dražja od tiste v poslovnem razredu.
V luksuznem zgornjem nadstropju Boinga 747 morajo na primer potniki za let do New Yorka odšteti kar 6.000 evrov, medtem ko se akcijske cene za nižji razred spustijo tudi do 400 evrov. Poleg individualnega prevoza s prestižnim terencem, ki ima pod pokrovom 350 konjskih sil, pa največja nemška letalska družba v Frankfurtu ponuja še več. Novi terminal na letališču v Frankfurtu je namreč bolj podoben hotelu s petimi zvezdicami, potnikom so na voljo osebni asistenti, restavracije s prefinjenim okusom, sobe za prenočitev in luksuzne kopalnice.