Pri hčerinski znamki francoskega koncerna PSA so kompaktnemu modelu 307 za prihodnje modelsko leto namenili nova motorja in prevetrili pakete opreme. Osnovna motorna izbira bo odslej pri vseh različicah, razen pri 307 SW in CC, 1.4-litrski štirivaljnik s štirimi ventili na valj in 88 konjskimi silami.
Največji navor 133 Nm motor doseže pri 3.250 vrtljajih, končna hitrost po tovarniških podatkih znaša 172 km/h, 307 pa naj bi s tem motorjem porabil 6,5 litra na sto kilometrov. Drugi novinec v paleti je 136-konjski dizelski motor HDi, serijsko opremljen s šeststopenjskim menjalnikom, ki na cestišče prenaša največ 320 Nm navora, na voljo pri 2.000 vrtljajih. Francozi obljubljajo povprečno porabo vsega 5,4 litra, kljub temu pa naj bi bil tako motoriziran 307 zelo poskočen. Najvišja hitrost namreč presega 200 km/h, do 100 km/h pa avtomobil pospeši v 9,8 sekundah. Na krovu se nahaja tudi filter sajastih delcev, oba motorja pa izpolnjujeta stroge okoljevarstvene zahteve Euro 4.
Novost so tudi osveženi paketi opreme pri vseh različicah, ki jih ta čas premore družina 307. To so tri- in pet-vratna limuzina, 307 break, SW in prihajajoči CC. Odvisno od različice so na voljo različne stopnje opremljenosti, to so grand filou, premium, tendance in sport. Paket premium bo na vljo le pri SW-ju, ob bok 307 CC pa so Francozi postavili še 307 CC sport.