Peugeot je uradno predstavil novega lepotca, model 407, ki preseneča predvsem z drzno a prepoznavno in zelo privlačno obliko. To še zlasti velja za kombijevsko različico SW, malo manj za limuzino, ki bo prepričevala bolj klasične kupce.
Prva uradna predstavitev
Peugeot je danes v Parizu prvič predstavil novi 407. Resda le statično, ko bo čas zato bodo sledile preizkusne vožnje in s tem še več informacij o novincu. Prihodnje leto pa bo zapeljal tudi na naš trg. In kakšen je novi 407!? Slike znova potrjujejo, da gre za pravi Peugeot z izjemno privlačno obliko, prepoznavnimi potezami in tolikšno mero oblikovne inovativnosti, da kupci ne bodo zmajevali z glavo kot pri kakšnih kontraverznih tekmecih.
Edinstvena oblika, drzne poteze
Spet drugi pa ne bodo mogli zatrditi, da gre za pomanjšani 607 ali povečani 307. Skratka 407 je dovolj edinstven in hkrati varno prepoznaven, da bo znova navdušil množice ljubiteljev lepih avtomobilov iz te francoske hiše. Idejno je 407 naslednik koncepta 407 elixir, tudi poteze nosu iz modela 406 coupe so mu skupne, le da so precej bolj ostre in agresivne. Zadek je pri limuzinski različici umirjen, pri station wagonu (SW) futuristično zanimiv in športno privlačen hkrati. Mere avtomobila pa so precej bolj zajetne kot pri predhodniku, kar je povsem v skladu s trendi rastočih razredov, ki se jih držijo tudi pri Peugeotu.
Povečane zunanje in notranje mere
Zunanje dolžine je tako za 4,7 metra, širine oziroma višine pa za 1,8 oziroma 1,4 metra s čimer se 407 uvršča ob bok večjim tekmecem v srednjem razredu kot so volkswagen passat, ford mondeo, honda accord, mazda6 in morda tudi jaguar x-type. Povečane zunanje mere pa ne omogočajo le lepše speljanih karoserijskih oblik in bolj markantnega videza, ampak tudi prostornejšo potniško kabino tako spredaj kot na zadnji klopi. Tako trdijo v tovarni in radi jim verjamemo, z natančnejšimi podatki pa zaenkrat ne moremo postreči.
Na začetku pet motorjev
Lahko pa vam zaupamo nekaj tehničnih podrobnosti. Novi 407 je sestavljen iz nekaterih tehničnih elementov citroena C5 in bodočega citroena C6. za pogon skrbijo trije bencinski stroji prostornine dva, 2,2 in tri litre s 136, 160 in207 konjskimi močmi. Dizelske vrste pa dopolnjujeta nova 1,6 in dvolitrski turbodizel s tehnologijo skupnega voda in uglednimi zmogljivostmi 110 oziroma 136 konjskih moči. Kasneje bo pod levov motorni pokrov zašel tudi novi 2,7-litrski šestvaljni biturbodizel z močjo okoli 200 konjev. Menjalniki pa bodo štirje: dva ročna s pet oziroma pestimi stopnjami in dva samodejna s štirimi oziroma šestimi stopnjami.