Aprilia je z modelom RSV1000R nera predstavila svojega superšportnika v najbolj ekskluzivni omejeni seriji doslej. Različica nera temelji na modelu RSV1000R factory, vendar so bili inženirji pri neri še bolj radodarni z eksotičnimi materiali, kot so na primer titan, magnezij in karbon. Tako je nera še lažji, še močnejši in obenem tudi agresivnejši od modela factory.
Le dvesto motociklov
Aprilia RSV1000R nera bo na voljo le v 200 primerkih. Zaznamuje jo okvir in zadnja nihajna roka iz titana v zlati barvi, popolnoma karbonski oklep, iz enakega materiala je izdelan tudi rezervoar za gorivo, tako da suha teža znaša le 175 kilogramov. Dvovaljni V-twin s kotom med valjema 60 stopinj z oznako ‘magnesium’ je prav tako izboljšan in sedaj nosi ime ‘magnesium+’. Z mnogimi dodelavami vitalnih delov je inženirjem uspelo iz njega iztisniti 141,4 KM pri 10.000 vrtljajih in 107 Nm pri 7.750 vrtljajih na minuto. zaradi večjega števila delov iz plemenitih kovin, kot so na primer različni pokrovi iz magnezija in vijaki iz titana, pa je njegova teža zmanjšana na minimum.
Zniževanje teže z eksotičnimi materiali
Okvir je narejen iz zmesi aluminija in silicija, iz podobnega materiala pa je izdelana tudi zadnja nihajna roka. Zaradi poteka izpušnih cevi ima obliko dvojne ‘banane’, tehta pa le rekordnih 4.860 gramov. Sprednje vilice so znamke Öhlins, prav tako tudi blažilnik krmila. Vse matice in vijaki so zaradi čim manjše teže izdelani iz titana, vsak motocikel pa se ponaša tudi s svojo ploščico z zaporedno številko (od 1 do 200).
Edinstvena platišča
Radialni zavorni sistem na sprednjem kolesu z dvema plavajočima diskoma premera 320 mm, ki ga je Aprilia razvila v sodelovanju z Brembom, predstavlja enega izmed boljših v svetu superšportnih motociklov. Platišča so zaradi čim manjše teže narejena iz magnezija, prevlečena pa so s posebno snovjo in tako odporna proti koroziji. Nerina platišča so edinstvena v svetu motociklov, zaradi uporabe vijakov iz titana pa sta obe za 1,9 kilograma lažji kot tisti pri RSV1000R factory.