Volvo XC90 pri nas in še marsikje drugje velja za pravega prestižnega terenca, ki mu bolj pristoji čistoča in asfalt, kot pa umazanija ali kaj skrajno neuglednega v prtljažniku. No, praktični Švedi na to gledajo nekoliko drugače. Eden takih je Ulf Örtengren, ki je s svojimi sodelavci iz njega ustvaril pravega delovnega poltovornjaka.
Možje so zaposleni v podjetju, ki se nahaja v mestecu Högsäter, 110 km severno od Göteborga. Razlog, da so se predelave sploh lotili, je milo rečeno, nenavaden. Direktor je namreč velik ljubitelj znamke Volvo, podjetje pa se ukvarja z gradnjo. In kako izgleda postopek? Pri serijskem XC90 odrežejo zadnji del potniške kabine, nastane pa pravi pick-up z dvema sedežema in nakladalno površino, veliko 155×110 cm. To ne zadostuje le za prevoz nedolžnih rekvizitov za prosti čas, temveč tudi za težji tovor, kot so na primer 500-kilogramske vreče cementa. Zadnje steklo je zaščiteno z jekleno mrežo, zadek pa dodatno krepita dve jekleni cevi. Doslej je predelava trajala sedem tednov, v načrtu pa je maloserijska proizvodnja, ki naj bi postopek precej skrajšala. Trenutno se Ulf Örtengren ubada s homologacijo za Evropsko Unijo, ki naj bi jo pridobili prihodnje leto, domače oblasti pa so projekt že odobrile. Na Švedskem XC90 pick-up 2.5 T5 stane 47.500 evrov, zanimivo pa je, da projektu ne nasprotujejo niti pri Volvu.