V soboto bo svoja vrata odprl prvi izmed pomembnejših avtomobilskih salonov v letošnjem letu. To je mednarodni avtomobilski salon v Detroitu, ki je letos zopet tradicionalno ameriško obarvan. Poleg velikih ameriških SUV-ov in modernih inkarnacij legendarnih športnikov so tudi Evropejci pokazali nekaj novosti, čeprav glavne hranijo za začetek marca za avtomobilski salov v Ženevi.
Prestižna Hondina znamka Acura je pokazala koncept TL A-spec, ki predstavlja športni pogled na serisjkega TL. Audi je tudi uradno predstavil svojega paradnega konja, A8L W12, podaljšano različico prestižne limuzine z V12 motorjem, ki jo krasi tudi nova maska. To naj bi sčasoma prevzeli vsi audiji. Aston Martin je slekel svojega pregrešnega DB9 v različico volante, BMW pa je uradno predstavil kabrioleta legendarne serije 6, BMW 645Ci cabrio. Družbo na razstavnem prostoru mu dela tudi športni terenec BMW X5 4,8is. Izključno ameriškemu trgu je Buick ponudil model terazza, kombinacijo trpežnosti SUV-a in uporabnost enoprostorca. Cadillac je svojega CTS-V pokazal tudi v dirkalni različici, veliko pozornosti pa je deležen Chevrolet s šesto inkarnacijo ameriških sanj, corvette C6. Sicer pa je Chevrolet predstavil še model SS coupe, na platformi ‘delta’ narejeno zamenjavo za cavaliera z 2,4-litrskim motorjem s 170 KM. Na enaki platformi je zgrajen tudi chevrolet HHR, ki s svojo obliko spominjna na poltovornjake iz štiridesetih let, klasičnega karavana v moderni obliki pa predstavlja model nomad s turbinsko polnjenim motorjem z 250 KM. Chrysler je predstavil superšportni koncept ME 4-12 s sredisnko nameščenim 6,0-litrskim V12 motorjem in štirimi turbinskimi polnilniki. Pogonski agregat so razvili pri AMG-ju, iz njega pa jim je uspelo izvleči 850 KM, ki športnka požene do hitrosti 400 kilometrov na uro. Dodge magnum je športno orientiran in z dodatki obogaten karavan z V8 motorjem s 340 KM, njegovo nasprotje pa je dodge sling shot, smartovi filozofiji podoben kupe s trivaljnim motorjem s 100 KM. Ferrari je v Detroitu uradno predstavil model 612 scaglietti. Novi športnik z raporedom sedežev po sistemu 2+2 nosi ime po oblikovalcu Sergiu Scagliettiju, poganja pa ga V12 motor s 540 KM. Ford je predstavil limuzino five hundred, ki naj bi leta 2005 pomagala dvigniti prodajne številke v tem segmentu. Kot ogovor corvetti se na Fordovem razstavnem prostoru razkazuje tudi novi mustang, družbo pa mu delata še freestyle in koncept bronco. Ford je nekoliko prenovil tudi najuspešnejši pick-up vseh časov, sploh v ZDA priljubljen model F-150, nekoliko sprememb pa je deležen tudi focus. Na svoj razstavni prostor je Hyundai pripeljal kupe HCD-8, ki ga poganja 2,7-litrski V6 motor z 250 KM. Honda odkriva novo tržno nišo z modelom SUT, poltovornjakom za športne aktivnosti, Hummer pa je predstavil pomanjšano različico robustnega terenca z imenom H3T. Med velike SUV-e, predstavljene v Detroitu, sodi tudi Infinity QX56, Jaguar pa je tod pokazal nekoliko prenovljeno limuzino S-type, ki jo lahko odslej poganja tudi dizelski motor. Jeep je pokazal velikega terenca po imenu rescue, ki predstavlja nekakšno konkurenco hummerju, poleg njega pa še futuristično zasnovan koncept za preživljanje prostega časa, treo. Land Rover predstavlja novo generacijo luksuznega terenca z imenom range stormer, avtomobil pa je narejen na enaki osnovi, kot jo ima tudi prihajajoča nova generacija discoveryja. Lexus je SUV s hibridnim pogonom RX400h dokončno pripravil na serijo, popolno prenovo pa je doživela tudi športna limutina GS. Na svojem razstavnem prostoru je Lincoln pokazal koncept SUV-a z imenom aviator, spredja maska pa nakazuje oblike prihodnjih avtomobilov te znamke. Videti je mogoče tudi pick-up mark LT, novosti te ameriške znamke pa zaokrožuje kocept športnega kabrioleta s trdo streho, mark 10. Mazda je na osnovi modela 2 predstavila koncept športnega avtomobila MX-micro z dvolitrskim motorjem s 146 KM. Mercedes-Benz je tudi v ZDA uradno predstavil superšportno zvezdo SLR, hkrati pa tudi skoraj dokončno različico luksuznega vision GST, ki naj bi na ceste zapeljal leta 2005. Predstavili so tudi nov šestvaljni dizelski motor za E320 CDI z 204 KM. Mercury je pokazal predvsem ameriškemu trgu namenjenega SUV-a mariner in prav tako ameriško orientirano limuzino montego. Mitsubishi je predstavil svojo vizijo avtomobilske prihodnosti v dveh segmentih, in sicer športni koncept eclipse concept-E ter športni poltovornjak s preprostim imenom sport truck. Nissan je je pokazal terenca pathfinder in pick-up frontier, ki ju poganja 4,0-litrski V6 motor z več kot 250 KM. Serijskima avtomobiloma dela družbo še koncept actic, v katerega je vgrajeno trenutno večino najmodernejše avtomobilske elektronike. Pontiac je predstavil limuzino G6 in privlačen roadster solstice, ki naj bi na ceste zapeljal leta 2006. Porsche je pokazal boxster S, narejenega v znak počastitve petdesete obletnice legendarnega 550 spyder. Luksuzni SUV cayenne je dobil tudi šestvaljni V6 pogonski agregat, Saab pa se podaja v kompaktni razred z modelom 9-2X, ki temelji na Subarujevem podvozju. Saturn v okviru GM predstavlja svojo različico enoprostornega SUV-a relay, predstavili pa so tudi koncept športnega avtomobila curve. Mlada Toyotina znamka Scion, namenjena predvsem ameriškemu trgu, predstavlja tretji avtomobil iz svoje hiše, kupe tC. Čez lužo ga bodo po napovedih začeli prodajati junija. Veliko pozornost je požela tudi znamka Shelby z legendarno cobro. Za pogon skrbi desetvaljni V10 s 605 KM, kar zadostuje za največjo hitrost 320 kilometrov na uro. Subaru je pokazal že v Tokiu videna koncepta B9SC in R1e, Toyota pa velik pick-up FTX, povečanega naslednika tundre. Volkswagen je predstavil buggyju podobno študijo, concept T, Volvo pa zamenjuje svoj najmanjši model z novim S40 oziroma karavanskim V50, ki oblikovno povzemata linije večjih bratov.