Mercedes-Benz je predstavil novega roadsterja SLK. Nova trikraka zvezda je še bolj privlačno oblikovana, še bolj športna in še močnejša od svojega predhodnika. Sedanji model so od leta 1996 dalje prodali v 308.000 primerkih, tako da je pred novincem, ki bo v Evropi na voljo od marca dalje, zahtevna naloga.
Privlačnejši in prostornejši
Oblikovalci so pri novem SLK iskali poteze pri formuli 1, vsekakor pa jim je uspel privlačen avtomobil, ki se ponaša tudi z nekaterimi linijami superšportnega SLR. Trdna streha se s pomočjo elektrike zloži v prtljažni prostor v 22 sekundah, SLK pa je tudi prvi roadster na svetu, ki omogoča ogrevanje voznikovega in sopotnikovega vratu. Novi SLK je tudi večji od dosedanjega modela, v dolžino je zrasel za 72 mm in v širino za 65 mm, tako da v potniški kabini nudi tudi več prostora. S 300 litri ob dvignjeni strehi je večji tudi prtljažni prostor.
Štiri, šest in osemvaljnik
Za pogon so mu inženirji namenili tri pogonske agregate. Najmočnejši je tako SLK 55 AMG z osemvaljnim V8 motorjem s 360 KM in navorom 510 Nm. Popolnoma nov je šestvaljni V6 pogonski agregat v SLK 350. Njegova največja moč znaša 272 KM in največji navor 350 Nm. Osnovo pa še vedno predstavlja SLK 200 kompressor s prisilno polnjenim štirivaljnim ‘twinpulse’ motorjem s 163 KM. Moč se na zadnji kolesni par prenaša preko ročnega šestopenjkega oziroma novega avtomatskega sedemstopenjskega menjalnika 7G-Tronic, cene pa zaenkrat še niso uradno znane.