Pri Škodi Autu so pokazali prvo uradno sliko nove octavie, ki bo premierno predstavljena marca v Ženevi. Nanjo Čehi polagajo velike upe in le čas bo pokazal, če bo sposobna ponoviti uspehe svoje predhodnice. Prve generacije octavij so od leta 1996 izdelali skoraj v milijon kosih.
Ko je Škoda jeseni javnosti pokazala študijo roomster, smo se mnogi spraševali, ali se bo tradicionalna češka znamka morda spustila v oblikovno in konceptualno drznejše vode, kot je to na primer storil Seat. No, ugibanj je konec, ni pa več dvoma, da bo Škodina blagovna znamka še naprej krasila oblikovno klasične avtomobile, kar pa tudi ni tako slabo. Postavlja se le vprašanje, ali te vloge ne igrajo že avtomobili z Volkswagnovo značko. 4.572 mm dolgo, 1.769 mm široko in 1.462 mm visoko novinko so zasnovali v Škodinem razvojnem centru v Mladi Boleslavi. Na voljo bo v šestih motornih različicah, od tega bodo štirje agregati bencinski. Najšibkejši bo tako kot v golfu 1.4-litrski s 55 kW, zmogljivejši pa 1.6-litrski s 75 kW, octavio bo moč naročiti tudi z znanima predstavnikoma varčnih Volkswagnovih motorjev z neposrednim vbrizgom goriva: 1.6-litrskim FSI zmore 85 kW , 2.0-litrski FSI pa 110 kW. Dizelska agregata bosta dva, 1.9-litrski TDI s 77 kW in 2.0-litrski TDI s 103 kW.