Za Mercedes-Benz pomeni dosedanji rared C, ki je na evropske ceste zapeljal maja 2000, svojevrsten rekord. V štirih letih so namreč prodali 1,26 milijona avtomobilov, kar je v zgodovini tovarne največ v tako kratkem času. Njegov naslednjik prihaja na evropske in tudi naše ceste aprila. Cena zanj bo v Nemčiji od 28 tisoč evrov dalje, medtem ko cene za Slovenijo še niso uradno določene.
Dinamična zunanja podoba
Dinamično obliko novega mercedes-benza razreda C zaznamuje drugačen sprednji odbijač z izrazitejšo režo za zajem hladilnega zraka, prav tako pa so novi tudi žarometi ter sprednja maska s tremi prečkami in trikrako zvezdo na vrhu. Celotna karoserija je obarvana s posebno barvo, temelječo na osnovi nano delcev, ki je odpornejša proti praskam in je serijska pri vseh modelih. Potniško kabino plemeniti okusno diskretna uporaba kromiranih podrobnosti, glede na raven opreme pa tudi dodatki iz aluminija ali lesa. Sportscoupé pa je opremljen s športnejšimi sedeži in s trikrakim volanom s srebrnimi kontrolnimi stikali.
Prvič tudi C55 AMG s 367 KM
K boljši legi na cesti pripomore posodobljeno podvozje in za dobrih 10 mm širša koloteka spredaj in zadaj z vsaj 16-palčnimi platišči. Novost v motorni paleti predstavlja C230 kompressor s 192 KM, ki je bil do sedaj na voljo le v modelu sportscoupé. Turbodizel C220 CDI se ponaša z drugo generacijo vbrizga po sistemu skupnega voda, kar zadošča standardom Euro 4, njegova moč pa je narasla na 150 KM. Prvič pa je v razred C vgrajen osemvalji V8, in sicer v modelu C55 AMG. Njegovih 367 KM zadostuje za pospešek od nič do sto kilometrov na uro v 5,2 sekunde, od ostalih mercedesov razreda C pa se zaradi same velikosti pogonskega agregata med drugim razlikuje tudi po približno 8 cm daljšem motornem pokrovu.