Sanje, ki bodo to tudi ostale

Aktualno, Zanimivosti

Za vse tiste, ki ste doživeli skomine že ob pogledu na slike: aurea ne bo nikoli zapeljala na ceste, zato denarnice hitro nazaj v žepe! Ostala bo le vznemirljiva oblikovalska študija, ki so jo skupaj…

Za vse tiste, ki ste doživeli skomine že ob pogledu na slike: aurea ne bo nikoli zapeljala na ceste, zato denarnice hitro nazaj v žepe! Ostala bo le vznemirljiva oblikovalska študija, ki so jo skupaj razvili italijanska oblikovalska hiša DGF, Univerza iz nemškega Florenza in Ferrarijevi inženirji. Če je aurea sanjski avtomobil, so zmogljivosti prave: 325 km/h, 3,9 s in 500 KM.

Konceptni superšportnik se ponaša z dirkalno tehnologijo iz Formule 1, zasnovali pa so ga na način, ki omogoča katerokoli karoserijsko različico, od GT-ja, berlinette, spiderja, do ameriškega roadsterja. Oblikovno se naslanja na številne ferrarije, od F1 dirkalnika iz leta 2002 in enza, do modelov 456 in 360 modena, kar je ob prisotnosti Stefana Carmassija, ki je bil odgovoren za aerodinamiko pri enzu, pravzaprav razumljivo. Aurea tehta le 1.250 km, pod obleko pa skriva iz 360 modene sposojen sredinsko nameščeni 4.0-litrski V8 s 500 KM, ki jo do hitrosti sto km/h požene v 3,9 s. Moč se preko šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika prenaša na ogromna 20-palčna zadnja kolesa s pnevmatikami dimenzij 285/25 ZR 20. Spredaj so mere 225/30 ZR 20. Končna hitrost dva metra široke, 4,47 m dolge in vsega 1,15 m visoke lepotice je 325 km/h.


Sorodne vsebine