Razred najmočnejših motociklov je v zadnjih letih prostorninsko zrasel, vendar pri Hondi še vedno niso predstavili novega, konkurenčnejšega motocikla. Sedaj pa so pricurljale informacije, da v modelnem letu 2005 prihaja oblikovno prenovljena CBR 1100 XX z novim motorjem.
Novi Hondin superšportnik naj bi bimel prostornino pogonskega agregata 1.200 kubičnih centimetrov (sedaj 1.137), opremljen pa naj bi bil s prilagodljivim krmiljenjem ventilov V-TEC. Sedanja CBR 1100 XX prilagaja le število ventilov, ki delujejo (pri nižjih vrtljajih po dva, pri višjih pa po štirje na valj). V-TEC, ki ga Honda uporablja v večini svojih avtomobilov, pa prilagaja profil odmičnih gredi in s tem posledično kot in čas odpiranja ventilov glede na različne vrtljaje motorja. Motocikel naj bi bil deleženm tudi oblikovne prenove, vendar naj bi vseeno ostal precej podoben sedanjemu modelu.