Po letu 1988 se reli vrača v Severno Ameriko. Mehika bo z okolico mesta Leon prizorišče letošnjega tretjega relija za svetovno prvenstvo. Favoritov za zmago je veliko in nekako samo Mitsubishija ne sodita v krog potencialnih zmagovalcev. Največ možnosti za zmago pripisujejo Harriju Rovanperi (Peugeot), ki je tu že zmagal in Sebastianu Loebu (Citroen), ki mu samozavesti po dveh uvodnih zmagah letošnje sezone ne bi smelo primanjkovati, prav tako pa ima tudi že nekaj izkušenj z mehiškimi cestami. Novosti v Mehiki ne bo manjkalo. Nov je način treningov, ki bodo sedaj potekali v sredo in četrtek pred samim tekmovalnim delom relija. Novost bo tudi na področju uporabe gum, ki bodo sedaj količinsko omejene. V treh dneh bodo dirkači lahko uporabili le šestdeset gum na tekmovalni avto, kar pomeni še dodatni faktor v boju za končnega zmagovalca. Zanimivo bo spremljati tudi kako se bodo dirkalniki odzvali na redek zrak, saj je najvišja točka relija kar na 2.737 metrov nadmorske višine, ki bo mehanikom moštev predstavljala dodaten izziv. Reli se uradno začne v petek in bo trajal do nedelje, ko bo znan tretji letošnji zmagovalec in prav lahko se zgodi, da Sebastian Loeb s tretjo zaporedno zmago doseže takoimenovan »Hattrick«, kar bi zanj pomenilo že kar lepo prednost pred nadaljevanjem sezone.
Po letu 1988 se reli vrača v Severno Ameriko. Mehika bo z okolico mesta Leon prizorišče letošnjega tretjega relija za svetovno prvenstvo. Favoritov za zmago je veliko in nekako samo Mitsubishija ne sodita v krog…