MX-5, ki je bila sprva namenjena pokrivanju majhne tržne niše, je skozi svojo petnajstletno zgodovino postala najuspešnejši roadster vseh časov. Več kot pol milijona so jih izdelali v prvih desetih letih po njenem rojstvu leta 1989, pred kratkim pa je njena naklada presegla številko 700.000. Čestitke!
Prve risbe Mazdinega roadsterja so nastale daljnega 1979, z njenim snovanjem pa je so imeli v Mazdinih centrih na Japonskem in v ZDA še celo desetletje po tem polne roke dela. Sčasoma se je izoblikovala njena današnja podoba: spredaj nameščeni motor, zadnji pogon, kratka in natančna prestavna ročica, dva sedeža, dolg motorni pokrov in platnena zložljiva streha. Prevladal je torej koncept lahkega športnega avtomobila LWS (Lightweight Sports Car), ki so ga leta 1987 predstavili izbranim strokovnjakom. In njihov odziv? Skoraj soglasno strinjanje, da ima MX-5 vse možnosti postati prodajna uspešnica. Sledila je uradna predstavitev v Hiroshimi dve leti kasneje, mnogi pa so v njej videli preporod roadsterjev, ki so bili medtem že skoraj stvar preteklosti. Evropske prodajne številke z 21.000 enotami so vrhunec dosegle leta 1999.