Prestižni outback je pravi subaru

Subaru, Testi

Subaru outback sledi konceptu karavanov srednjega razreda s štirikolesnim pogonom in večjo oddaljenostjo avtomobila od tal. S prenovljenim legacyjem je Subaru vzporedno prenovil tudi outbacka, mi pa smo preizkusili najmočnejšo in najdražjo različico. Subaru outback…

Subaru outback sledi konceptu karavanov srednjega razreda s štirikolesnim pogonom in večjo oddaljenostjo avtomobila od tal. S prenovljenim legacyjem je Subaru vzporedno prenovil tudi outbacka, mi pa smo preizkusili najmočnejšo in najdražjo različico. Subaru outback 3,0 ZN AT se izkaže s svojo vsestransko uporabnostjo, udobjem in glede na bogato opremo s pošteno ceno.

Karavanski legacy z dvignjenim podvozjem

Subaru outback je nastal na osnovi karavanske različice legacyja z dvignjenim podvozjem. Sprednji del zaznamuje zajeten odbijač in ozka maska hladilnika, ki jo obdajajo navzgor zavihani žarometi. Dinamična bočna linija se preko trikotnih zadnjih luči prelije v razmeroma visok zadek z globoko v zadnji odbijač zajedajočimi se vrati prtljažnega prostora. Celostno podobo zaokrožujejo poudarjeni blatniki in serijskima platišči iz lahke litine premera 17 palcev.

Zmogljiv in požrešen motor

3,0-litrski šestvaljni bokserski motor z največjo močjo 245 KM pri 6.600 vrtljajih in največjim navorom 297 Nm pri 4.200 vrtljajih postreže z značilnim zvokom, tako da ga je užitek vrteti v višje vrtljaje. Za doseganje solidnih zmogljivosti več kot dve toni težkega outbacka je to tudi potrebno, a takrat naraste tudi poraba goriva, ki se je na testu gibala okoli 15 litrov, ob bolj umirjeni desni nogi pa zna pasti tudi pod 13 litrov na sto kilometrov. Pogon je speljan do vseh štirih koles preko petstopenjskega avtomatskega menjalnika z možnostjo ročnega menjavanja prestav. Menjalnik ob umirjeni vožnji pri menjavanju prestav povzroča precej tresljajev, medtem ko je ob do konca pritisnjeni stopalki za plin prestavljanje precej bolj uglajeno in obenem tudi dovolj hitro.

Udobno podvozje z vsemi varnostnimi pripomočki

Pri vožnji in predvsem ob priganjanju skozi ovinke je potrebno upoštevati večjo oddaljenost avtomobila od tal, tako da se avtomobil precej nagiba. Tudi v drugih pogledih je podvozje naravnano predvsem na udobje, saj dokaj učinkovito požira krajše grbine, medtem ko se na več dolgih zaporednih neravninah avtomobil precej pozibava. Vozniku so pri vožnji v pomoč različni sistemi, kot je na primer samodejna razporeditev moči med sprednji in zadnji kolesni par, omejevalnik zdrsa zadnjih koles LSD ter seveda ABS in elektronika proti zdrsu pogonskih koles in zanašanju.

Udobni in ogrevani usnjeni fotelji

Potniška kabina razvaja s kvalitetnimi materiali, dobro končno obdelavo in udobnimi usnjenimi fotelji. Voznikov sedež je nastavljiv v vse smeri, žal pa je volan nastavljiv le po višini. Stopnja opreme ZN je opremljena praktično z vsem, od ogrevanja sprednjih sedežev, popolne elektrifikacije sedežev, stekel in vzvratnih ogledal, pa do satelitske navigacije z barvnim zaslonom na sredinski konzoli. Prostornost je na sprednjih sedežih zaradi zadostnega pomika solidna, medtem ko prostor zadaj ni najbolj širokosrčno odmerjen.

Poštena cena glede na bogato opremo

Cena za subaru outback 3,0 ZN AT znaša 11,15 milijona tolarjev, s spiska dodatne opreme pa je za 120 tisočakov mogoče dokupiti le kovinsko barvo. Cenovno je avtomobil nekje med volvom XC70 in audijem allroad, postreže pa z bogato opremo in udobjem. Pohvaliti velja tudi bokserski motor in dober štirikolesni pogon, vendar bi se evropskemu in tudi slovenskemu trgu veliko bolje podal turbodizelski motor, katerih pa subaru sploh nima.

Foto: Miloš Milač


Sorodne vsebine