Jaguar je svojo luksuzno limuzino ponudil tudi z daljšo medosno razdaljo. Celotna silhueta avtomobila ostaja pravi XJ, saj kljub večji dolžini zaradi višje strehe ohranja enako razmerje. Zaradi izdatne uporabe aluminija je XJ LWB le 24 kg težja od običajnega XJ in tako je avtomobil eden izmed najlažjih glede na konkurenco.
En meter prostora za noge
Medosna razdalja je v primerjavi z običajnim XJ daljša za 125 mm, prav toliko pa je daljši tudi celoten avtomobil. Nekoliko več prostora za glave potnikov obljublja tudi 7 mm višja linija strehe. Zadnja sedežna klop je lahko po želji tudi električno nastavljiva v vse smeri, potnike pa razvaja tudi natanko en meter prostora za noge in udobnejše vstopanje v vozilo skozi daljša zadnja vrata. Udobje je vrhunsko in med drugim obsega priročne mizice, štiripodročno klimatsko napravo ter multimedijski sistem z DVD predvajalnikom in tremi ekrani, enem v sredinski konzoli in dvema v vzglavnikih sprednjih sedežev za potrebe potnikov na zadnji klopi.
Trije bencinski motorji med 262 in 400 KM
Motorno paleto sestavljajo enaki pogonski agregati kot pri običajnem XJ, se pravi atmosferska 3,5-litrski V6 šestvaljnik in 4,2-litrski V8 osemvaljnik z 262 oziroma 300 KM, vrh ponudbe pa predstavlja s turbinskim polnilnikom podprt 4,2-litrski V8, ki razvije 400 KM. Avtomobil stoji na 18-palčnih platiščih iz lahke litine (po želji lahko merijo tudi 19 ali 20 palcev), ponaša pa se z nekaterimi spremembami v oblikovnih podrobnostih, med drugim tudi z nekoliko drugačno sprednjo masko.