Opel astra je kmalu po predstavitvi petvratne različice dobila tudi kombijevsko sestro z imenom station wagon. Ta je v dolžino še precej večja od predhodnice in prerašča tudi marsikatere tekmece iz razreda više.
Zahvaljujoč 2,70 m dolgi medosni razdalji, Astra karavan nudi veliko prostora tako v potniškem kot tudi v prtljažnem prostoru. Številne podrobnosti, kot sta na primer drsna zadnja klop in sistem shranjevanja predmetov “FlexOrganizer” (opcija) pripomorejo k še večji prilagodljivosti prtljažnika. V ponudbi bo 5 bencinskih in 4 dizelski CDTI motorji s tehnologijo skupnega voda ter vrsta najnovejših teholoških rešitev: interaktivno podvozje IDSPlus s prilagajanjem togosti blaženja, sistem osvetlitve AFL (Adaptive Forward Lightning) in poseben program za nadzor stabilnosti vozila v primeru vleke prikolice (Trailer Stability Program).
Astra je zrasla v dolžino
Medosna razdalja je približno za 9 centimetrov daljša od predhodnice in sedanje petvratne različice (dolžina/širina/višina/: 4.51/1.75/1.5 m). S preklopom zadnje sedežne klopi in naslonjal v razmerju 60:40 se prostornina tovornega dela poveča na okoli 1570 l, kar je za 70 l več kot pri prejšnjem modelu.
Povečljiv kolenski prostor
Z reguliranjem zadnje drsne klopi se prostor za noge lahko poveča še za približno 4 centimetre (z 897 na 936 mm). Na splošno ima novi karavan v primerjavi z njegovim predhodnikom za 26 mm več prostora za noge v zadnjem delu. Zadnja klop se lahko pomakne naprej tudi do 105 mm. S tem se nakladalni prostor podaljša do 1135 mm (1072 mm pri prejšnjem modelu). V primeru, da se odločimo za doplačilo prednjega sopotnikovega sedeža, ki ga je moč preklopiti, pa bomo na karavana lahko naložili kar 2,75 m dolg tovor. Patentiranemu sistemu za varno shranjevanja blaga („FlexOrganizer“), ki se je dokazal v Vectri karavan, so dodali še vodoravne stranske prečke v aluminiju, na katerega je nanešena še dodatna zaščitna plast z anodno oksidacijo. Z naprednim oblikovalskim pristopom (tridimenzionalne zadnje luči, jasna in izrazita grafika stranskih oken ipd…) novi karavan utrjuje pot, po kateri že več kot uspešno vozi njegova petvratna sestra.
Bogata varnostna opema
Nova Astra karavan na področju aktivne in pasivne varnosti nudi vrsto najnovejših tehnoloških rešitev: podvozje IDSPlus, nadzor togosti blaženja (CDC), elektronski program stabilnosti (ESPPlus), zavorni sistem ABS ter sistem osvetlitve AFL, kjer se snop žarometov do 15 stopinj prilagodi ovinku. Nadalje bo moč dodatno naročiti tudi poseben program, ki bo nadziral gibanje vozila v primeru vleke prikolice (TSP). Speljevanje v klanec pa bo olajšal takoimenovani Hill Start Assist (HSA).
Devet motorjev, trije menjalniki
Novi član astrine družine bo na voljo s petimi bencinskimi in štirimi dizelskimi motorji s tehnologijo skupnega voda. Prostornina se giblje od 1,4 do 2,0 l, zmogljivost od 80 do 200 KM. 1,9 l CDTI motor s 150 KM je najmočnejši dizel v tem razredu. Vsi pogonski agregati že izpolnjujejo evropske emisijske standarde Euro 4. Ponudba menjalnikov vključuje šeststopenjski ročni menjalnik (serijski za vse 1,9 CDTI in 2.0 turbo motorje, za 1,7 CDTI s 100 KM kot opcija), petstopenjski ročni ter štiristopenjski samodejni menjalnik, medtem ko je polavtomatski Easytronic rezerviran izključno za 1,6 l TWINPORT motor.
Preglednica motorjev za Astro karavan:
Bencinski |
1.4 ECOTEC |
1.6 |
1.8 ECOTEC |
2.0 Turbo |
2.0 Turbo |
Moč (kW/hp) |
66 / 90 |
77 / 105 |
92 / 125 |
125 / 170 |
147 / 200 |
Navor (Nm) |
125 |
150 |
170 |
250 |
262 |
Emisijski standardi |
Euro 4 |
Euro 4 |
Euro 4 |
Euro 4 |
Euro 4 |
Dizelski |
1.7 CDTI ECOTEC |
1.7 CDTI |
1.9 CDTI |
1.9 CDTI |
Moč (kW/hp) |
59 / 80 |
74 / 100 |
88 / 120 |
110 / 150 |
Navor (Nm) |
170 |
240 |
280 |
320 |
Emisijski standardi |
Euro 4 |
Euro 4 |
Euro 4 |
Euro 4 |