Smart forfour je zapeljal tudi na slovenski trg, kjer konkurira avtomobilom B segmenta, kot so na primer renault clio, fiat punto, volkswagen polo in peugeot 206. Tudi forfour ostaja tako oblikovno kot tudi tehnološko zvest smartovi filozofiji predhodnih modelov, se pravi lahki zasnovi vozila in s tem povezanimi dobrimi zmogljivostmi s športnim pridihom. Sorodna ostalim smartovim modelom je tudi varnostna kletka tridion in dvobarvna karoserija.
Smart forfour je hišno razpoznaven avtomobil
Smart forfour se tako kot ostali avtomobili te znamke ponaša z varnostno kletko tridion, ki je, odvisno od paketa opreme, obarvana v črno ali srebrno barvo. Tudi sicer smart forfour ostaja oblikovno zvest hišnim potezam. Sprednji del zaznamujejo štirje elipsasti žarometi ter navzdol zavihana sprednja maska pod njimi. Poudarjeni kolesni oboki dodajajo pridih športnosti, po dvoja vrata na vsakem boku pa z vseh strani obdaja varnostna kletka. Zadek zaključuje visok zadnji odbijač ter tri posamične pokončne luči na vsaki strani zadnjega stekla, pri bogatejši stopnji opreme so vse enake barve. Na voljo je 30 različnih barv karoserije, katere dele je mogoče enostavno zamenjati z drugimi in tako avtomobil preobleči v drugačno barvno kombinacijo.
Znano vzdušje v prostorni potniški kabini
Tudi v potniški kabini je vzdušje znano že iz dosedanjih smartov. Notranjost je glede na zunanjo dolžino razmeroma prostorna, zadnjo klop pa je mogoče vzdolžno pomikati za 150 mm naprej oziroma nazaj ter tako prostor prilagajati potnikom oziroma prtljagi. Naslonjalo zadnjih sedežev je mogoče deljivo prevračati, tako da lahko smart forfour sprejme do 900 litrov prtljage. Notranjost je na voljo v štirih različnih barvah in proti doplačilu tudi v usnju. Volanski obroč s tremi prečkami je znan že iz drugih smartov, prav tako tudi armaturna plošča s poudarjenimi prezračevalnimi režami in s prevleko posameznih delov iz blaga.
Dve stopnji opreme, pulse in passion
Na voljo sta dve stopnji opreme, pulse in passion. Osnovni pulse zajema popolno varnostno opremo, saj so protiblokirni zavorni sistem ABS, elektronika za zagotavljanje stabilnosti vozila ESP ter štiri zračne blazine serijski. Serijska sta tudi električni pomik sprednjih stekel ter daljinsko centralno zaklepanje. Oprema passion je bogatejša za usnjen volanski obroč in prestavno ročico, panoramsko stekleno streho, luči za meglo spredaj, avtomatsko klimatsko napravo ter 15-palčna platišča iz lahke litine s štirimi prečkami.
Pet bencinskih in turbodizelskih motorjev z močjo od 75 KM do 109 KM
Motorno paleto sestavljajo trije motorji, trije bencinski in dva turbodizelska. Bencinski motorji so plod skupnega razvoja DaimlerChryslerja in Mitsubishija, tako da se poleg smarta forfour vrtijo tudi v novem mitsubishi coltu. Osnovo predstavlja 1,1-litrski bencinski trivaljnik s 75 KM, ki pa bo na voljo šele od junija dalje. Tako je na našem trgu trenutno najšibkejši bencinski motor 1,3-litrski štirivaljnik s 95 KM, najmočnejši motor sploh pa je 1,5-litrski bencinski motor s 109 KM, s katerim smart forfour doseže največjo hitrost 190 kilometrov na uro. Dizelske barve zastopata dva 1,5-litrska turbodizla. Šibkejši motor zmore 68 KM, močnejši turbodizel pa razvije največjo moč 95 KM.
Smart forfour stane od tri milijone tolarjev navzgor
Najcenejši smart forfour je različica z 1,1-litrskim bencinskim motorjem, ki stane okrogle tri milijone tolarjev. Smart forfour z 1,3-litrskim motorjem velja 3,33 milijona, najmočnejši bencinsko gnan forfour pa stane 3,64 milijona tolarjev. Natanko toliko je treba odšteti tudi za šibkejšo turbodizelsko različico, medtem ko forfour z močnejšim turbodizlom velja 3,96 milijona tolarjev. Navedene cene ustrezajo osnovnemu paketu opreme pulse, bogatejši passion pa je dražji še za 564 tisoč tolarjev.