Jeseni bodo na ceste zapeljali prenovljeni volvi S60, V70 in XC70 modelnega leta 2005. Oblikovna osvežitev ostaja zvesta skandinavski oblikovalski šoli, tako zunaj kot v potniški kabini. Različice s prisilno polnjenim T5 motorjem so sedaj še ostrejše, prenovljeni volvi pa so dodelani tudi na področju varnosti.
Elegantnejša zunanja podoba
Zunanjost prenovljenih volvov zaznamujejo drugačni odbijači ter bolj zaobljen sprednji del z osveženo sprednjo masko. Odbijači so sedaj v celoti obarvani v barvo karoserije, za nameček pa jih krasi še dodatna kromirana letvica. Spremenjeno optiko so dobile tudi sprednje in zadnje luči. V potniški kabini je nekoliko spremenjena arhitektura sredinske konzole, med sedežema pa je nameščen nov sredinski predal z naslonjalom za roke. Osvežene so tudi obloge vrat in oblazinjenje sedežev, ki v sončnih dneh povzroča manj odboja svetlobe.
Še bolj suveren T5 motor
T5 motor, na voljo v modelih S60 in V70, je dobil dvojno prilagodljivo krmiljenje ventilov in večji turbinski polnilnik. Obenem se je tudi delovna prostornina z 2,3 litra povečala na 2,4 litra, predvsem v nižjih vrtljajih pa je ugodnejša tudi krivulja navora. Največja moč sedaj znaša 260 KM (prej 250 KM), krivulja navora pa doseže svoj vrh 350 Nm pri 2.100 vrtljajih (prej 330 Nm pri 2.400 vrtljajih). Novi volvo S60 T5 od nič do sto kilometrov na uro pospeši v 6,5 s (prej 6,8 s), zato so inženirji okrepili zavorni sistem, nov pa je tudi šeststopenjski ročni menjalnik.
Druga generacija aktivnega podvozja
Volvovo aktivno podvozje ‘ Four-C’ (Computer Controlled Chassis Concept) – elektronsko krmiljeno podvozje – omogoča dva režima delovanja, comfort in sport. V prvem režimu je delovanje podvozja podrejeno udobju in čim bolj učinkovitemu blažen ju cestnih neravnin, v drugem pa s svojo čvrstostjo omogoča čim boljši stik voznika s cesto in občutek na volanu. Sistem, glede na pogoje vožnje, lahko sam prilagaja delovanje podvozja, ne glede na izbrani režim.
Nič več mrtvih kotov
Novi volvi se ponašajo tudi s sistemom BLIS, prvič predstavljenim leta 2001 v konceptnem avtomobilu. Sistem sestavlja digitalna kamera, nameščena v vzvratnem ogledalu, ki spremlja dogajanje okoli vozila v voznikovih mrtvih kotih. Kamera posname 25 slik na sekundo ter deluje na razdalji do 3 m ob in 9,5 m za vozilom, hitrost pa mora biti večja od 10 kilometrov na uro. Kamera zazna le premikajoča se vozila, nanje pa opozori s posebno lučko, nameščeno v potniški kabini na A stebričku. Čim večjo varnost zaokrožuje še vetrobransko steklo in vzvratna ogledala, ki so prevlečena s posebno snovjo, ki odbija vodne kapljice.