Nov dokaz, kako ponosni smo ljudje na svojo zgodovino, pa čeprav le polpreteklo, je novozelandska delavnica superšportnih avtomobilov Supercars NZ, ki bo junija v čast legendarnega domačina Denisa Hulme, ki je leta 1967 postal zmagovalec prvenstva v formuli 1, predstavila avtomobil hulme F1. Bolida, ki bolj kot drugam sodi na dirkalni stezo, bo gnal bavarski osemvaljnik s 450 KM.
Osemvaljnik, sposojen pri M5
Sredinsko nameščeni agregat sicer izhaja iz modela M5, za prenos moči na kolesa pa skrbi sekvečni šeststopenjski menjalnik znamke Quaife Engineering. Če že zmogljivosti motorja veljajo za presežne, so takšne tudi prisilno hlajene kolutne zavore proizvajalca AP Racing. Na 1.175 kg težkega superšportnika iz dežele Gospodarja prstanov so spredaj nataknili 19-palčna kolesa s pnevmatikami znamke Pirelli dimenzij 235/35, zadaj pa 20-palčna z dimenzijami 345/25. Pod karoserijo iz lahkega karbona je prostora za dva potnika, nameščena v školjkastih sedežih priznane znamke Recaro. 4,612 m dolgega, 1,958 m širkega in le 1,065 m visokega hulme F1 so razvijali dve leti.
Obleka po vzoru dirkalnikov F1
Obliko športnika je zasnoval domačin Tony Parker, profesor oblikovanja na univerzi Massey v Wellingtonu, ki pravi, da je bilo osnovno vodilo pri snovanju ustvariti obliko, ki bolj spominja na dirkalnike F1, kot pa na cestne avtomobile. Po risbah sodeč, kjer lahko opazimo prosto nameščena kolesa, ozek nos in nizek sprednji spojler mu je to tudi uspelo, ob natančnejšem opazovanju lahko najdemo celo nekaj stičnih točk s ferrarijem enzo. In kdo je bil Denis Hulme? Novozelandec se je rodil 18. junija 1939, v F1 je tekmoval med leti 1965 in 1974, lovoriko svetovnega prvaka pa je osvojil prav v zadnji sezoni. Njegova življenska pot se je končala leta 1992 med dirko turing prvenstva, ko mu je odpovedalo srce.