Že v uvodnem dnevu grške preizkušnje je bilo jasno, da paket Solberg in Subaru Impreza na prašni in grobi podlagi nima pravega nasprotnika. Po četrti hitrostni preizkušnji je Solberg v skupnem seštevku časov prehitel Gronholma (Peugeot 307) in do cilja držal vodilno pozicijo. Prva dva dneva je vse teklo kot po maslu, tretji dan pa je zaradi manjše pomanjklivosti dobil pol minutni pribitek, kar je tekmecem odprlo možnosti za zmago. Brez vsakih možnosti sta bila Marko Martin (Ford), ki je že v tretji hitrostni preizkušnji zaradi vozniške napake moral vreči puško v koruzo, podobno kot tudi Gronholm, ki je razbil zadnji del Peugeota 307 in polomil zadnjo levo obeso. Med nesrečnike se je na tej preizkušnji vpisal tudi Carlos Sainz (Citroen), ki je peto hitrostno preizkušnjo končal s kar dobrimi enajstimi minutami zaostanka, kar je pomenilo, da bo kjub možnosti nadaljevanja relija, za dobro uvrstitev počakati na dirke ki sledijo. Razrečena konkurenca dirkačev, ki lahko posegajo po najvišjih mestih, pa je odprla boj za osem točk, ki jih prinaša drugo mesto med Loebom (Citroen) in Rovanpero (Peugeot). Boj za drugo mesto je skorajda postal boj za zmago, saj je Rovanpera po štirinajsti hitrostni preizkušnji za Solbergom zaostajal le še devetnajst sekund. Vendar pa je bil pritisk od zadaj premočen in tako se je na drugo mesto zavihtel Loeb in tako ob zanj ugodnem razpletu povečal skupno vodstvo na pet točk. Martin je z ničnim izkupičkom padel na skupno tretje mesto, z drugega pa ga je izrinil tokratni zmagovalec Peter Solberg. V skupnem seštevku med moštvi še vedno vodi Citroen, s petimi točkami naskoka pred Fordom, nadaljnih deset pa zaostaja Subaru, ki je s tretjega mesta izrinil Peugeot. Ljubitelji relija pridemo spet na svoj račun že konec meseca, ko bo med 25. in 27. junijem potekal Rally po Turčiji.
km/h eMagazine
km/h eMagazine