Prvega junija se je v BMW-jevi tovarni v Berlinu začela proizvodnja dolgo pričakovanega superšportnega motocikla K1200 S. Vendar ti prvi primerki še niso namenjeni kupcem, temveč jih BMW uporablja za različne preizkuse, do konca izpopolnjen BMW K1200 S pa bo na trg uradno zapeljal septembra.
Vrstni štirivaljnik s 167 KM
BMW K1200 S poganja vrstni štirivaljnik z gibno prostornino 1.157 kubičnih centimetrov, z največjo močjo 167 KM pri 10.250 vrtljajih in največjim navorom 130 Nm pri 8.250 vrtljajih, 70 odstotkov navora pa je na voljo že od 3.000 vrtljajev na minuto dalje. Vrtina valjev in gib batov znašajo 79 oziroma 59 mm, tresljaje pa pomagata blažiti dve dodatni gredi. Pogonski agregat je majhnih mer, k čemur med drugim pripomore sistem mazanja s suhim karterjem, celoten motor pa je nagnjen za 55 stopinj naprej, kar pripomore k nizkemu težišču celotnega motocikla.
Elektronsko nastavljivo vzmetenje Duolever
Pogon je na zadnje kolo speljan preko šeststopenjskega kasetnega menjalnika in kardanskega prenosa. Vzmetenje je s sistemom ESA (Electronic Suspension Adjustment) elektronsko nastavljivo, njegovo delovanje pa je mogoče med vožnjo uravnavati s posebnim stikalom na krmilu. Novost so tudi sprednje vilice z vzmetenjem Duolever, ki zaradi svoje zasnove omogoča veliko trdnost, nizko težo in obenem tudi idealno krivuljo kolesa ob blaženju cestnih neravnin.