Mazda Motor Corporation je konec maja na Japonskem ponovno zagnala tekoče trakove v obratu Ujina 2. Kljub temu, da so v obratu v Hirošimi zaprli lakirnico in linijo končne montaže, so se skupne proizvodne zmogljivosti povečale za 110 tisoč enot.
Obrat Ujina 2 sicer obstaja že od leta 1972, a so ga septembra 2001 v okviru interne reorganizacije zaprli. Temeljito posodobljena proizvodnja linija omogoča izjemno prilagodljivost proizvodnje, saj je mogoče na njej izdelovati praktično vse Mazdine avtomobile, od najmanjše mazde2 pa do enoprostorca MPV. Med posodobitvami proizvodne linije velja omeniti tudi lakirnico s triplastnim nanosom na vodni osnovi in enkratnim pečenjem, kar omogoča 45 odstotkov manjše emisije organskih sestavin v ozračje ter zaradi manjše porabe energije 15 odstotkov manjšo emisijo ogljikovega dioksida. Mazdine domače zmogljivosti so se z odprtjem obrata Ujina 2 tako povečale za 14 odstotkov oziroma s 788 tisoč na 898 tisoč letno, sprva pa bodo na njem izdelovali mazdo2. Kasneje se ji bo verjetno pridružil še kakšen model iz obratov Hofu, kjer izdelujejo mazdo6, premacy, mazdo3 in tribute, s prenosom proizvodnje pa bo mogoče povečati proizvodnjo mazde3 ter tako zadostiti povpraševanju.