Drugo mesto v kraljevem razredu si je v Barceloni privozil še naprej vodilni v seštevku svetovnega prvenstva Španec Sete Gibernau (honda), tretji pa je bil Italijan Marco Melandri (yamaha). V četrtlitrskem razredu je bil najhitrejši vodilni v skupnem seštevku Francoz Randy de Puniet (aprilia), v najšibkejšem razredu pa je slavil Španec Hector Barbera (aprilia) – v skupnem seštevku še vedno vodi v Barceloni drugouvrščeni Italijan Andrea Dovizioso (honda). V razredu do 125 ccm si je Hector Barbera opomogel po katastrofalnem startu – iz prve vrste je padel na 13. mesto – in v zadnjem krogu tesno ugnal Doviziosa. Slabo so startali vsi najboljši iz kvalifikacij, kar je Robertu Locatelliju omogočilo začetno vodilno pozicijo, a najhitrejši, Jorge Lorenco, se je že po četrtem krogu znašel v vodstvu, ki ga je držal nekje do polovice dirke. Barbera se je med tem hitro približeval iz ozadja, na vrhu pa je v zaključku moral obračunati le še z Doviziosom. Na tretjem mestu je končal Španec Pablo Nieto (aprilia). Dovizioso je v seštevku svetovnega prvenstva obdržal 22 točk prednosti pred Barbero. V četrtlitrskem razredu je slavil najhitrejši iz kvalifikacij de Puniet, ki je moral obračunati z odločnim Špancem Danielom Pedroso (honda). Na stopničke je stopil še Toni Elias (honda). De Puniet in Pedrosa sta v ospredju bila svojo bitko vse do zadnje kroga, ko je Francoz odbil še zadnji napad domačina. “Vse sem poskušal, tudi v zadnji ravnini enostavno ni šlo hitreje,” je povedal Pedrosa, ki za de Punietom v skupnem seštevku zdaj zaostaja osem točk. Nič manj zanimiv ni bil obračun v kraljevem razredu, kjer sta se “udarila” Rossi in Gibernau. 25-letni Rossi je šest let starejšemu Špancu vodstvo prvič ukradel že v prvem zavoju, a vodilna motociklista, ki sta bila prehitra za zasledovalce, sta se v vodstvu neprestano menjala vse do konca. Zadnjič je Italijan mimo Gibernaua švignil dva kroga pred koncem in na čelu ostal do ciljne črte. “Težko je bilo, gre za izredno zahtevno progo, a ta zmaga še nič ne pomeni. Sete dirka odlično in sezona bo še dolga,” je po 62. zmagi v karieri povedal Rossi. “Delno smo bili poraženi zaradi gum, a bile so naša izbira in tako se pač ni končalo po željah,” pa je pojasnil Gibernau, ki ima v skupnem seštevku le še pet točk prednosti.
km/h eMagazine
km/h eMagazine