Od leta 2002, ko je prvi CLK zapeljal na ceste, so jih izdelali 135.000, tako v kupejevski kot v kabrioletski različici. Da pa avtomobil ne bi prehitro izgubil svojega šarma in tehnološke naprednosti, so se v Stuttgartu odločili za rahlo prenovo, ki je doletela predvsem tehmiko, manj pa zunanje spremembe.
CLK 500 serijsko s sedemstopenjsko avtomatiko
Tako so pri vseh CLK-jih izboljšali podvozje in volanski mehanizem, nekaj sprememb predvsem v smeri krajših hodov prestavne ročice je doživel tudi menjalnik. Najdražja različica CLK 500 bo odslej serijsko opremljena z novim samodejnim menjalnikom 7G-tronic, ki se ponaša tudi z dvema vzvratnima prestavama. Z njim CLK nekoliko hitreje doseže hitrost sto km/h (5,9 s), ob tem pa je tudi poraba nižja, v povprečju za 0,6 l na sto km. Kot opcija je na voljo tudi možnost ročnega prestavljanja s pomočjo obvolanskih ročic.
Bogatejši tudi CLK 55 AMG
Seznam dodatne opreme je odslej bogatejši tudi za luči prilagodljivim kotom svetenja, vendar le v kombinaciji s bi-ksenonskimi žarometi. Kako sistem deluje? Do hitrosti 40 km/h se pri zavijanju in parkiranju prižge še leva ali desna meglenka in osvetli predel ob vozilu do kota 65 stopinj in v razdalji do 30 m. Novosti se nanašajo tudi na najzmogljivejšega CLK 55 AMG s povečanimi zavornimi koluti premera 340 mm ter novim izpušnim sistemom z dvema dvojnima zaključkoma in še bolj športnim zvokom.