Yamahina dvotaktna kros motocikla YZ125 in YZ250 sta za modelno leto 2005 dobila popolnoma nov aluminijast okvir. S kombinacijo različnih tehnologij je novi okvir iz aluminija za prihodnje leto za cela dva kilograma lažji od letošnjega jeklenega okvirja.
Lažja dvotaktna motorja
Celotna družina YZ (YZ125, YZ250, YZ250F, YZ450F) je dobila novo, pol kilograma lažjo zadnjo nihajno roko in dodelano zadnje vzmetenje, aluminijasto krmilo Renthal ter drugačne zavore. Pogonski agregat v YZ250 je v primerjavi z lanskim le nekoliko posodobljen, medtem ko je motor v YZ125 popolnoma nov in za skoraj dva kilograma lažji od letošnjega. Tako z vsemi tekočinami, razen goriva, YZ250 tehta 98,4 kg, YZ125 pa 88,9 kg.
Dodelani štiritaktni pogonski agregati
Štiritaktna YZ sta obdržala letošnji jekleni okvir, sprememb pa so bile deležne sprednje vilice in zadnje vzmetenje. Oba pogonska agregata se ponašata z novo glavo, z drugačno arhitekturo zgorevalnega prostora in spremenjenimi sesalnimi kanali, ter drugačnim batom. YZ450F je poleg omenjenega deležen še spremenjenega menjalnika in dodelane sklopke.