Njihov najmanjši avtomobil ta hip, seat ibiza, je hkrati tudi najbolj športen. Poganja ga namreč najmočnejši turbodizelski agregat, ki je kdajkoli poganjal kakega seata, gre pa za 1.9-litrski dizelski agregat s 160 konjskimi silami.
Motor športno ibizo cupro, ki tehta 1.300 kilogramov do hitrosti sto km/h požene v skromnih 7,6 sekundah, niti najmanj skromna ni končna hitrost, ki se ustavi pri 220 km/h. Čeprav smo zmogljivih dizelskih motorjev v majhnih avtomobilih sicer že vajeni, nas celih 84 konjskih sil na liter delovne prostornine nikakor ne pušča hladne. Agregat, ki so ga »navili« pri Seatovem športnem oddelku sport poleg tega zmore tudi 330 Nm največjega navora, ki je na voljo pri 1.900 vrtljajih v minuti. Moč se na sprednji kolesi prenaša prek šeststopenjskega ročnega menjalnika, najšportnejši ibizi pa pri legi pomaga serijski sistem za nadzor stabilnosti. Kljub naštetemu pa pri Seatu obljubljajo zelo skromno porabo, ki naj ne bi presegla petih litrov in pol, seveda ob zelo zmerni vožnji.