Četrtlitrski dvotaktnik za prihodnjo sezono

Aktualno

Kawasaki je za prihodnje modelno leto predstavil nov dvotaktni kros motocikel KX250. To je dokaz, da se tudi Kawasaki, tako kot na primer Yamaha, ni odpovedal dvotaktnim kros motociklom. Novinec se namreč ponaša z novim…

Kawasaki je za prihodnje modelno leto predstavil nov dvotaktni kros motocikel KX250. To je dokaz, da se tudi Kawasaki, tako kot na primer Yamaha, ni odpovedal dvotaktnim kros motociklom. Novinec se namreč ponaša z novim okvirjem, novim motorjem in novim vzmetenjem.

Nov, ožji okvir

Kawasaki KX250 temelji na novem in predvsem ožjem okvirju, s 26 stopinjami pa je za stopinjo bolj strm tudi kot sprednjih vilic. Le-te v premeru merijo 48 mm, drugačen pa je tudi sistem nastavitve trdote njihovega delovanja. Zadnja nihajna roka z masivnejšo konstrukcijo omogoča večjo stabilnost motocikla. Na račun večje oddaljenosti od tal so stopalke za voznika nameščene višje, ostale ergonomske spremembe pa obsegajo še 8 mm širše krmilo, drugače oblikovane ročke na krmilu ter 10 mm višji sedež, ki je sedaj prevlečen z na vrhu bolj hrapavo in ob straneh bolj gladko prevleko. Pleteni žičnati povezavi za sklopko in ročico za plin sedaj povzročata manj notranjega trenja, tako da sta s tem posledično manj čvrsti, drugačen pa je tudi sistem nastavitve ročice sklopke. Nova je tudi ročica sprednje zavore, kar skupaj z novimi sprednjimi zavornimi ploščicami obljublja boljši občutek na ročici in učinkovitejše zaviranje. Novo sprednje in dodelano zadnje platišče pomagata zmanjševati nevzmetene mase.

Zmogljivejši motor

Pogonski agregat, dvotaktni enovaljnik z 249 kubičnimi centimetri delovne prostornine, je sedaj v okvir privit bolj pokončno, pet stopinj od vertikalne osi namesto dosedanjih deset stopinj. Motor je skoraj v celoti nov, saj pokončnejša namestitev med drugim omogoča tudi daljši izpušni kanal ter ugodnejši kot vstopnega kanala in lamelnega ventila. S tem se je izboljšala predvsem odzivnost ročice za plin, večja je moč motorja, drugače pa je oblikovana tudi izpušna cev. Nekoliko je dodelan tudi menjalnik, nova je črpalka za vodo, kar skupaj z večjim hladilnikom omogoča učinkovitejše hlajenje motorja. Spremembe motorja obsegajo še drugačno glavno gred in drugačne pokrove sestavnih delov pogonskega agregata. Drugačnim karakteristikam je prilagojen tudi kot vžiga.