Pri BMW-ju so ob začetku poletja obogatili paleto motorjev. Serija pet je odslej bogatejša za različico 535d s 3.0-litrskim dizelskim motorjem, tokrat prvič z dvostopenjskim turbinskim polnilnikom, ki zmore 272 konjskih sil. Serija šest je na drugem koncu spektra dobila nov vstopni bencinski vrstni šestvaljnik v različici 630i. Oba motorja bosta kmalu na voljo tudi v drugih modelih.
Zmogljivejši dizel za »petico«
V primerjavi z dosedanjim najzmogljivejšim dizelskim agregatom v različici 530d, ki zmore 218 KM, voznik z novim motorjem razpolaga z 272 dizelskimi konjskimi silami in večjim navorom v višini 560 Nm. Kljub precejšnjemu prirastu moči tovarna navaja vsega osem litrov povprečne porabe pri limuzini, pri karavanski izvedbi pa le za dva decilitra več. Motor, ki izpolnjuje emisijske standarde Euro-4, do hitrosti sto km/h »petico« požene v 6,5 s (karavan 6,6 s), končna hitrost pa je kot običajno elektronsko omejena na 250 km/h. Agregat bodo vgrajevali tudi v novo serijo 3 in v športnega terenca X3.
Serija šest z novim šestvaljnikom
Tistim, ki je 333 KM v seriji šest, se lahko oddahnejo. Bavarci sedaj ponujajo vznemirljiva kupeja in kabrioleta tudi s šibkejšim motorjem. Gre za trilitrski vrstni šestvaljnik s 258 KM, ki jih doseže pri 6.600 vrt./min, največji navor 300 Nm pa je na voljo že pri 2.500 vrt./min. Povprečna poraba naj bi po navedbah BMW-ja v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom znašala okroglih devet litrov (cabrio 9,6 l), s samodejnim pa pol litra več (cabrio 9.9 l). V primerjavi z različico 645Ci so prestavna razmerja nekoliko krajša, avtomobil je tudi za 120 kg lažji, z ročnim menjalnikom »šestka« s trdno streho pospeši do sto km/h v 6,5 s. Razlikuje pa se tudi navzven. Nadeli so ji 17-palčna aluminijasta kolesa z novo optiko in pnevmatikami dimenzij 245/50, kromirani zaključki izpušnih cevi so okrogli in ne ovalni, prevleke sedežev pa so iz kombinacije usnja in blaga.