Po koreniti prenovi družine sportster v modelnem letu 2004, Harley-Davidson z novim modelom, XL sportster 883L, v modelnem letu 2005 nadaljuje z razvojem. Sprememb na osi zadnjega kolesa je poleg novinca deležna celotna družina, da pa tovarna lahko ugodi velikemu povpraševanju po sportsterju, se je prodaja motociklov modelnega leta 2005 začela že konec junija.
XL Sportster 883L Novi XL
Sportster 883L je s spremenjeno ergonomijo namenjen predvsem manjšim voznikom, obenem pa ga je s stranske tačke lažje postaviti pokonci. S samo 660 mm od tal oddaljenim sedežem je 833L najnižji sportster doslej. Enojen sedež je nameščen tudi bolj naprej, ročice na krmilu pa so pomaknjeno bolj nazaj. Vzmetenje je tako spredaj kot zadaj nižje kot pri ostalih sportsterjih in obenem naravnano za čim bolj natančno vožnjo, obenem pa je motocikel za 40 odstotkov bolj lahkoten pri pobiranju s stranske tačke. Sportster 883L je na voljo v petih barvah, ponaša pa se tudi s posebno grafiko na rezervoarju na gorivo, kar ga razlikuje od ostalih sportsterjev.
Močnejša os zadnjega kolesa
Najpomembnejša novost sportsterjev modelnega leta 2005 je močnejša zadnja os, ki sedaj namesto 18,75 mm v premeru meri 25 mm. Zaradi tega je nekoliko spremenjena tudi zadnja nihajna roka ter zadnje kolo in zadnja zavorna čeljust, rezultat pa je, sklicujoč se na tovarniške podatke, pet odstotkov večja vzvojna trdnost motocikla. Vsi sportsterji se sedaj ponašajo z novim sprednjim žarometom, na voljo pa so v 18 barvnih kombinacijah.