Hyundai coupe je kljub ugodni ceni kupe v pravem pomenu besede, kar pomeni utesnjeno in športno ukrojeno potniško kabino, čvrsto podvozje in pri srednji motorni izbiri izmed treh tudi solidne zmogljivosti. Dovolj bogato založena je tudi stopnja opreme top-k, tako da hyundai coupe 2,0 16V CVVT-i top-k ponuja dobro razmerje med ceno in tem, kar za to ponuja.
Športna in dinamična bočna linija
Hyundai je sredi devetdesetih let predstavil coupeja, ki je bil za tisti čas izjemno pogumno oblikovan in je s svojimi oblinami morda nekoliko spominjal celo na dodge viperja. Skozi prenove je coupe začel izgubljati svojo privlačnost, enako pa je tudi z zadnjo generacijo. Nizka bočna silhueta je sicer tekoče in všečno oblikovana, vendar so oblikovalci premalo pozornosti namenili sprednjemu in zadnjemu delu ter oblikovnim podrobnostim.
Sprednji in zadnji del izstopata iz oblikovne celote
Velika sprednja žarometa z ozko režo za zajem hladilnega zraka v sredini delujeta neskladno s celostno podobo. Sprednji odbijač je sicer dovolj agresiven, medtem ko je zadnji zopet enostavno oblikovan. Nekoliko neskladno delujejo tudi zadnje luči, na robu velikih prtljažnih vrat, ki se odpirajo skupaj s položnim zadnjim steklom, pa je nameščen majhen spojler. Na zadku nekoliko preveč izstopata tudi dva kromirana nastavka na izpušnih ceveh, oblikovno pa velja pograjati tudi velika vzvratna ogledala, ki pa po drugi strani omogočajo dobro preglednost nazaj.
2,0-litrski motor s 143 KM
Preizkusili smo srednjo motorno možnost, torej 2,0-litrski CVVT-i motor, ki razvije največjo moč 143 KM pri 6.000 vrtljajih in največji navor 186 Nm pri 4.500 vrtljajih na minuto. Moči in navora je povsem dovolj za doseganje solidnih zmogljivosti, končne hitrosti preko 200 kilometrov na uro in pospešek pod desetimi sekundami. Ob priganjanju v višje vrtljaje motor postreže tudi z rezkim športnim zvokom, poraba pa se je na testu gibala od umirjenih osem do odločnejših 12 litrov goriva na sto kilometrov.
Športno trdo podvozje
Hyundai coupe se dobro počuti predvsem na ovinkastih cestah, kjer prepriča s čvrstim podvozjem in solidno lego na cesti. Ob pretiravanju elektronski sistem za zagotavljanje stabilnosti posreduje razmeroma pozno, tako da ob vožnji na meji omogoča precej vozniških užitkov. Ob višjih hitrostih na avtocestah se podvozje coupeja izkaže za malenkost pretrdo, obenem pa je moteč tudi hrup motorja. Petstopenjski menjalnik je solidno natančen, le hitremu prestavljanju se upira z občasnim škrtanjem.
Kupejevsko vzdušje v potniški kabini
Potniška kabina je zasnovana v športnem kupejevskem duhu, se pravi utesnjena po prostoru in z odličnim položajem za volanom. Razveseli tudi kakovostna in natančno izdelana plastika na armaturni plošči, športni sprednji sedeži s solidnim oprijemom ter zadostno število odlagalnih mest za drobnarije. Sredinska konzola se ponaša z imitacijo aluminija in tremi dodatnimi merilniki, trikrak volan je oblečen v usnje, vendar pa coupeju manjka kakšna pika na i, kot so na primer prave aluminijaste oziroma kromirane podrobnosti namesto plastike.
Hyundai coupe 2,0 16V CVVT-i top-k stane 4,47 milijona tolarjev
Hyundai coupe 2,0 16V CVVT-i top-k je tudi temeljito opremljen, saj nudi štiri zračne blazine, ABS, elektroniko proti zdrsu, klimatsko napravo, električni pomik stekel in vzvratnih ogledal, 16-palčna platišča iz lahke litine (testni coupe je bil obuti v platišča premera 17 palcev za doplačilo 120 tisoč tolarjev) ter še kaj. Z 2,0-litrskim motorjem je tudi dovolj športno zmogljiv in nudi solidno lego v ovinkih. Ob vsem naštetem je cena 4,47 milijona tolarjev v celem privlačno ugodna.
Foto: Miloš Milač