Ford voznikom povsem novega Forda Focusa pomaga omejiti vpliv poškodovanih cest z uvedbo inovativne tehnologije za zaznavanje udarnih jam. Sistem zazna, da je kolo zapeljalo v udarno jamo in prilagodi vzmetenje, da kolo ne pade preveč globoko vanjo.
Ker pnevmatika in kolo ne padeta tako globoko, ob nasprotno stran udarne jame ne udarita tako močno. Zadnje vzmetenje se lahko odzove celo hitreje od sprednjega, saj signal sprednjega kolesa opozori zadnje kolo, preden doseže udarno jamo. Vse to se dogaja v delčku sekunde.
Sistem za zaznavanje udarnih jam v Focusu je funkcija tehnologije za stalni nadzor blaženja. Ta tehnologija, ki je na voljo za doplačilo, vsaki dve milisekundi preveri stanje vzmetenja, karoserije, krmiljenja in zavor ter prilagodi odziv vzmetenja vozila za kar najbolj uglajeno vožnjo.
Ford razvija sisteme vzmetenja na posebej izdelanih cestah na svojem testnem poligonu v Belgiji, kjer so replike nekaterih cest z najhujšimi udarnimi jamami in drugimi nevarnostmi z vsega sveta. Inženirji izpopolnjujejo sistem tudi s stotinami ur testnih voženj po najrazličnejših evropskih javnih cestah ob spremljanju obremenitev in deformacij z opremo, zelo podobno tisti, s katero seizmologi proučujejo potrese.