Nova Honda CR-V na Euro NCAP: 5 zvezdic

Aktualno

Nova Honda CR-V je bila ocenjena kot eden najvarnejših evropskih avtomobilov na testiranju Euro NCAP, prejela je najvišjo možno oceno 5 zvezdic.

Nova Honda CR-V je bila ocenjena kot eden najvarnejših evropskih avtomobilov na testiranju Euro NCAP, prejela je najvišjo možno oceno 5 zvezdic.

Honda-cr-v-s-strani-novo-domaOcenjevalna shema je osredotočena na varnostne karakteristike vozila v celoti in prikaže uporabnikom skupni rezultat. Sistem upošteva zaščito potnikov,  zaščito otrok,  zaščito pešcev in razpoložljivost sistemov za pomoč vozniku. Od uvedbe sedanjega sistema ocenjevanja Euro NCAP (februar 2009) so vsi modeli Honda na testiranju dosegeli 5 zvezdic – Accord, Insight, Jazz, CR-Z, Civic in nedavno novi CR-V.

Najvišja varnost novega CR-V odseva Hondino zavezanost k splošni varnosti vozila. Hondina zavezanost k varnosti je zajeta s pojmom varnost za vse; varnost voznikov, varnost potnikov, pešcev in potnikov v ostalih vozilih. Kombinira številne vidike varnostnih karakteristik avtomobila: zaščito odraslih (50%), otrok (20%) in pešcev (20%) ter razpoložljivost varnostnih pripomočkov (10%).

Poudarki varnosti v Hondi CR-V:

Pomočnik stabilnosti vozila (VSA) z nadzorom zdrsa pogonskih koles VSA je zasnovan tako, da pomaga vozniku ohraniti nadzor med vožnjo v ovinku, pospeševanjem in nenadnimi manevri z  zaviranjem na desno ali levo kolo in prilagajanjem navora motorja, kot je potrebno.
Prilagodljiv električni servo volan (MA-EPS) – sistem zazna nestabilnost na spolzki podlagi, tako v ovinkih in pri zaviranju in samodejno usmeri volan ter spodbudi voznika, da začne usmerjati v pravo smer. Poleg izboljšanja učinkovitosti in optimizacijo povratnih informacij vozniku, sistem pomaga stabilizirati zaviranje in zmanjšuje podkrmiljenje in prekrmiljenje.
Sistem za zaustavitev v sili (ESS) – ESS samodejno aktivira zavore in smerokaze (kazalniki), ko zazna nevarno situacijo in je potrebna zaustavitev v sili. Smerokazi hitro utripajo, da opozorijo voznike, da vozilo nenadoma ustavlja, kar zmanjšuje tveganje za trčenje.
Napredni sistemi pomoči pri vožnji (ADAS) – to je zbirka treh revolucionarnih tehnologij, ki zvišujejo varnost na novo raven: Sistem sledenja voznemu pasu (LKAS), Prilagodljiv tempomat (ACC) in Zavorni sistem ublažitve trka (CMBS).

Napredna struktura karoserija združljiva z dizajnom (ACE) zagotavlja večjo zaščito potnikov v različnih razmerah trka. Spredaj nameščeni glavni okvir je zasnovan tako, da preprečuje deformacijo kabine s prerazporeditvijo sil po več glavnih delih, ki nosijo obremenitev ter proč od potniškega prostora. Poleg tega ACE struktura karoserije pripomore k zmanjšanju možnosti naletov pod-ali čez vozilo, kar je še posebej pomembno, če pride do čelnega trčenja med vozili različnih višin, mas ali konstrukcijskega okvirja.

Prednja konstrukcija novega CR-V je namenjena pomoči absorbiranja energije v primeru trčenja s pešci. Posebne karakteristike za zmanjševanje poškodb pešcev vključujejo:
– Prostor pod pokrovom motorja, ki omogoča večje deformacije
– Vrtišča brisalcev, ki se ob trku odlomijo
– Nosilci prednjega blatnika in tečaji motornega pokrova absorbirajo energijo.

Prednji sedeži novega CR-V vključujejo sistem za zmanjšanje poškodb vratu v primeru trka od zadaj.