I30 Fastback je četrti član družine i30, ki naj bi bila sedaj ponudbeno popolna. Fastback želi biti od klasične različice modela i30 nekoliko bolj eleganten in vznemirljiv …
Vizualno to dosega z nizko kaskadno masko, padajočo strešno linijo, dolgim prednjim delom ter spojlerjem na prtljažnih vratih. I30 Fastback je na voljo v enajstih različnih barvah.
Prtljažni prostor tega vozila ima prostornino 450 litrov. Ko zložimo zadnje sedeže se ta poveča na 1.351 litrov. Na zadnji klopi je prostora za potnike kajpak nekoliko manj. Na hitro smo ocenili, da udobno sedijo osebe visoke do približno 175 centimetrov.
I30 Fastback je od klasične različice Hyundaija i30 5 milimetrov nižji, podvozje pa je za 15 odstotkov bolj čvrsto.
I30 Fastback je na nek način menjava za model Elantra. Pri tem pa je ključna razlika, da je bila Elantra globalni model, i30 Fastback pa je ukrojen povsem po meri evropskih kupcev.
I30 Fastback je na voljo zgolj z dvema različnima turbobencinskima motorjema. Dizelskega ne bo. Šibkejši, 1.0-litrski T-GDI (120 KM) je lahko opremljen zgolj z ročnim menjalnikom, medtem ko lahko močnejši 1.4-litrski T-GDI (140 KM) “sodeluje” tudi s samodejnim.
Začetna cena za “Fastbacka” je 15.990 (nivo opreme Trend in motor 1.0 T-GDI). Vanjo je že vračunanih 2.000 evrov popusta. Slovenski uvoznik vozil Hyundai novincu pripisuje 15% prodajni delež znotraj družine i30 v letu 2018.