Vse od svojega nastanka v letu 1919 do danes Citroën dokazuje, da se je sposoben spopadati z drznimi izzivi na področju avtomobilskega športa in avantur. Modeli znamke Citroën so si prve zmage v reliju prislužili v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Vendar pa se je sodobno tekmovalno obdobje v resnici začelo v začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja. Čeprav nista nikoli požela velikega uspeha, sta Visa 1000 Pistes in BX 4TC (oba sta ustrezala pravilniku skupine B) zaslužna za to, da se je reli zasidral v Citroënove gene.
Kralji puščave
Leta 1989 so takratni oddelek za avtomobilski šport preimenovali v Citroën Sport, pred katerim je bil prvi večji izziv: zmaga na reliju Pariz-Dakar. Že v prvem poizkusu je požel velik uspeh. Ari Vatanen je slavil zmago na tem reliju leta 1991. Njegovemu uspehu so sledile še tri zmage, ki jih je nanizal Pierre Lartigue v letih 1994, 1995 in 1996. Dirkalniki ZX Grand Raid so kot pravi kralji puščave na 42 dirkah osvojili 36 zmag in si prisvojili pet naslovov svetovnega prvaka na prvenstvu FIA Cross-country rally.
Pot relija WRC
Okviri programa prvenstva WRC so se počasi začeli formirati. Philippe Bugalski je v sezoni 1999 s Xsaro Kit-Car osvojil reli po Kataloniji in reli po Korziki 1999 pred dirkalniki razreda WRC. Francoska “rdeča armada” se je odločila prestaviti v višjo prestavo in leta 2001 je nova Xsara WRC slavila zmago na dirki po Korziki. Za njenim volanom je sedel Jesus Puras. Citroën je leto 2002 izkoristil za priprave in se nato leta 2003 podal na svojo prvo polno sezono.
Ekipa je sezono začela z neverjetnim uspehom, saj je na cilju relija Monte-Carlo slavila trojno zmago z vozniki Loeb/McRae/Sainz. Citroën je ob koncu sezone slavil prvi naziv svetovnega prvaka med konstruktorji, ki ga je uspel obdržati še dve naslednji sezoni. Istočasno sta Sébastien Loeb in Daniel Elena v letu 2004 začela z nujno neverjetno serijo devetih zaporednih naslovov svetovnega prvaka.
Po koncu sezone 2005 se je Citroën odločil za eno leto prekiniti tekmovalne aktivnosti in v tem času razviti dirkalnik C4 WRC. S tem novim vozilom je Citroënu uspelo zbirko dosežkov obogatiti za tri dodatne naslove prvaka, ki jih je osvojil v sezonah od 2008 do 2010. Leta 2011 je na sceno vstopila nova generacija vozil. DS 3 je bil izbran za nadaljevanje nizanja zmag … In se v tem nadvse izkazal: v sezonah 2011 in 2012 sta se zbirki pridružila še dva konstruktorska naslova.
Naskok na še eno svetovno prvenstvo
Citroën Racing se je odločil še naprej tekmovati na prvenstvu WRC, vendar z manjšimi ambicijami, medtem pa se je lotil novega izziva in se udeležil svetovnega prvenstva FIA turnih avtomobilov (WTCC – World Touring Car Championship). Tudi tu je znamka nemudoma požela veliko uspeha. V treh letih so dirkalniki Citroën C-Elysée WTCC na 69 dirkah osvojili 50 zmag. Citroën in José María López sta tako osvojila tri zaporedne naslove svetovnega prvaka …
Po vmesnem obdobju nastopanja na različnih dirkalnih stezah se je Citroën odločil za povratek v WRC z novim C3, ki je simbol znamkine prodajne ofenzive. V kratkem se bo začelo novo poglavje te sage …