Ugibanj je konec. Novi colt bo svetovno premiero doživel marca na avtomobilskem salonu ob Ženevskem jezeru kot prvi avtomobil, ki je nastal iz naveze DaimlerChryslerja in Mitsubishija. Njegova prodaja na evropskem trgu naj bi stekla že maja, od japonske različice pa se bo močno razlikoval.
Prvi mitsubishi v evropskem segmentu B
Kompaktni colt bo sprva na voljo s tremi bencinskimi motorji z 1.1 (trivaljnik, 75 KM), 1.3 in 1.5 litra delovne prostornine, ki jih izdelujejo v Nemčiji v skupni tovarni ter z 1.5-litrskim dizelskim agregatom z neposrednim vbrizgom goriva po skupnem vodu partnerja DaimlerChryslerja. Kupci bodo lahko izbirali med ročnim in samodejnim menjalnikom, prav tako pa tudi med bogato dodatno opremo. Novi colt je narejen na isti osnovi kot smart forfour, zato je z njim tehnično v tesnem sorodstvu, kljub 3.87 m zunanje dolžine pa lahko pričakujemo dovolj prostora za štiri potnike. Podvozje bo športno naravnano, skupaj z dolgo medosno razdaljo, širokim kolotekom in natančnim servoojačanim volanskim mehanizmom si lahko obetamo dobre lege na cesti.
Proizvodnja na Nizozemskem
Potniška kabina je predvsem v zadnjem delu zelo prilagodljiva, deljivo zadnjo klop je mogoče vzdolžno pomikati, zložiti, spreminjati naklon naslonjal in celo popolnoma odstraniti. Za varnost je s štirimi zračnimi blazinami in zračnimi zavesami (za doplačilo), protiblokirnim zavornim sistemom ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči in nadzorom stabilnosti MASC (za doplačilo) dobro poskrbljeno. Doslej so v Evropi od leta 1978 skupaj prodali okoli 800.000 coltov, novo generacijo pa bodo izdelovali v Mitsubishijevi tovarni NedCar v nizozemskem mestu Born skupaj s smartom forfour. Skupaj z njim bo Mitsubishi predstavil tudi colta CZ3, študijo trivratnega kupeja na enaki osnovi.