Aprilia konec oktobra v Amsterdamu tudi uradno predstavila novega SR 50. Priljubljen in prodajno uspešen skuter je deležen tako tudi tehnične osvežitve kot tudi oblikovne prenove, katera se zgleduje po aprilii RSV. Aprilia SR 50 prinaša pomemben delež denarja v Apriliino blagajno, v novi podobi pa se bo spoprijela s konkurenco na upadajočem evropskem trgu skuterjev.
Oblikovna prenova v stilu RSV
Končno je Aprilia prenovila uspešen 50-kubičen skuter SR, ki se z oblikovnimi osvežitvami močno zgleduje po hišnem superšportniku RSV. Sprememb sta deležna predvsem sprednji del, ki je manj zajeten od dosedanjega in obenem na pogled sodobnejši, sprememb pa je deležen tudi zadek, ki pa je obdržal značilno dvojno zadnjo luč.
Druga generacija dvotaktnega Ditech motorja
Novo aprilio SR50 poganja druga generacija dvotaktnega motorja Ditech z neposrednim vbrizgom goriva. Zaradi novega zračnega filtra ter še nekaterih sprememb je inženirjem uspelo tako izboljšati zmogljivosti kot tudi znižati porabo goriva, tako da skuter ustreza okoljevarstvenim standardom Euro3. Servisni interval je podaljšan s sedanjih šest na 12 tisoč kilometrov, okoli 60 odstotkov pa je nižja tudi poraba olja.
Moderna armaturna plošča
Aprilia je SR 50 izboljšala tudi v smislu ergonomije, saj sprednja plastika zaradi svoje oblike kljub manjšim meram učinkoviteje ščiti voznikove noge pred vetrom. V smislu udobja je izboljšan tudi sedež, pod njim pa je poleg standardnega prostora za čelado tudi dodaten predalček za drobnarije. SR 50 se prvi med 50-kubičnimi skuterji ponaša z armaturno ploščo z aktivno matrico, ki vključuje analogen merilnik vrtljajev in velik večnamenski LCD zaslon za prikazovanje najrazličnejših podatkov.