Doslej pri BMW-ju niso imeli avtomobila, ki bi z odprto streho konkuriral v luksuznem segmentu. Kmalu bo drugače, saj iz Muenchna prihaja vest o »šestici« z odprto streho, ki bo namenjena vsem petičnim ljubiteljem bavarskih avtomobilov. Ti so imeli doslej na izbiro le ekskluzivnega Z8.
Eleganca z in brez strehe
BMW 645Ci cabrio ponuja prostor štirim potnikom, tehnično pa je v popolnem sorodstvu s kupejem. Nad potniško kabino je razpeta platnena streha z zajetnimi zadnjimi stebrički in navpično postavljenim zadnjim steklom, kar avtomobilu daje eleganten in prepoznaven videz. V lepem vremenu je streha pospravljena v prtljažniku, čisto in lepo speljano bočno linijo pa zmotijo le zaščitni loki, nameščeni za zadnjimi sedeži, pa še to le v primeru prevračanja. Bog ne daj! Posebnost: pri razprti strehi je mogoče zadnje steklo električno spuščati in dvigovati. Metamorfoza iz kupeja v kabrioleta traja 25 sekund, zgodi pa se lahko tudi med vožnjo, če hitrost ne presega 30 km/h. Prtljažnik se s tem poveča iz 300 na 350 litrov, z odprtino na sredini zadnje klopi pa je poskrbljeno tudi za daljše predmete.
Za desetino dražji od kupeja
Pri BMW-ju obljubljajo dovolj prostora za štiri odrasle potnike, ki bodo imeli tudi na zadnji klopi ob zaprti strehi dovolj prostora za glave. Za primeren pogon bo ob začetku prodaje aprila prihodnje leto skrbel izključno 4,4-litrski osemvaljnik s 333 KM, torej enak agregat kot pri kupeju. 450 Nm navora bo verjetno zadostovalo za športno upravljanje z 1.800 kg težkim avtomobilom, ki bo do hitrosti sto km/h potreboval 6,2 s. Ta je elektronsko omejena na 250 km/h. Klasika! Povprečna poraba naj ne bi bila večja od dvanajstih litrov, vselej pa bo na voljo šest prestav, ki jih bo moč menjati ročno, sekvenčno ali samodejno. Za lepotca bo potrebno odšteti okoli 80.000 evrov, torej osem tisočakov več kot za kupeja.