Nekaj tednov po predstavitvi strateškega načrta skupine PSA Push to Pass Peugeot in Dongfeng Peugeot v Pekingu predstavljata svoj petletni načrt strateškega razvoja na Kitajskem imenovan Blue Upper.
Blue Upper ima jasno opredeljeno ambicijo. V petih letih bo Dongfeng Peugeot na Kitajskem postala zgledna tržna znamka vozil višjega razreda za širok krog potrošnikov in se bo uvrstila na lestvico prvih 10 najbolje prodajanih znamk na vodilnem svetovnem trgu.
Novi Dongfeng Peugeot 3008
Potem ko je bilo v treh letih na Kitajskem prodanih več kot 200.000 primerkov, je Dongfeng Peugeot 3008 doživel temeljito prenovo.
Navzven ima novi Dongfeng Peugeot 3008 navpično zasnovan sprednji del s ponosnim logotipom leva na sredini okrasne maske z motivom šahovnice, ki izraža moč značaja in športnost. Zadaj ima avtomobil nove, sodobno oblikovane in v hipu prepoznavne signaturne luči v obliki treh krempljev na črnem ozadju.
V notranjosti prinaša novi Dongfeng Peugeot 3008 sisteme za pomoč pri vožnji, ki doslej na Kitajskem niso bili na voljo, Visio-Park II s pregledom 360° okrog vozila in opozorilnik na nevarnost naleta, s katerim postane vožnja s 3008 še varnejša in še bolj navdihujoča.
Po novem Peugeotu 2008, ki se je predstavil v Ženevi, je novi Dongfeng Peugeot 3008 drugo športno terensko vozilo Peugeot od petih, ki bodo letos lansirana na svetovnih trgih.
Dongfeng Peugeot 308 Sedan
Športna in mišičasto oblikovana silhueta, navpična prednja okrasna maska, popolno ravnovesje med proporci. Dongfeng Peugeot na pekinškem salonu predstavlja stil zunanjosti bodoče limuzine 308 Sedan. Peugeotovi inženirji so za temelj zasnove bodočega avtomobila Dongfeng Peugeot 308 Sedan vzeli konstrukcijsko osnovo EMP2. Avtomobil bo jedro ponudbe limuzin proizvajalca Dongfeng Peugeot v segmentu triprostorskih limuzin C, ki je po obsegu prodaje na Kitajskem največji.
Peugeot 2008 DKR
Po dvojni zmagi na reliju China Grand Rally leta 2015 in izjemni zmagi na dirki Dakar 2016 Bruno Famin, direktor ekipe Peugeot SPORT, in Stéphane Peterhansel, gospod Dakar, v Pekingu napovedujeta nov izziv, ki je na ravni njunega talenta, podrediti si nameravata Svilno cesto, ki bo julija povezala Moskvo s Pekingom.
Kitajska je Peugeotov največji trg in obenem tudi država uspehov v avtomobilskem športu. Peugeot Sport je osvojil že več zmag na vzdržljivostnih dirkah z avtomobilom 908 v letih 2010 in 2011 in na lanskem vzdržljivostnem reliju.
Za prvo udeležbo na reliju po Svilni cesti, Silk Way Rally, bodo pri znamki angažirali tri od svojih štirih ekip za volanom dirkalnika Peugeot 2008 DKR. Trije dvojci so med seboj zelo različni, a se hkrati lepo dopolnjujejo, vsi pa imajo potencial za zmago.