Z dvema prvima uradnima slikama češka znamka naznanja prvi športni terenec v svoji paleti izvedb RS in novi logotip RS, ki bo v prihodnje krasil vse izrazito športno zasnovane Škodine modele z oznako RS. Škodo Kodiaq RS poganja najmočnejši serijski dizelski motor v zgodovini znamke Škoda. Pogonski agregat športnega terenca, ki je po želji na voljo s sedmimi sedeži, razvije moč 176 kW (239 KM).
Kombinacija črk RS od leta 2000 zaznamuje športne modele znamke Škoda. Kodiaq RS je prvi športni terenec znamke, ki sodi v ta krog. S tem češki proizvajalec svojo 117-letno tradicijo motošporta in rallyja ponaša v nov avtomobilski segment. V čast temu je znamka oblikovala nov, sodoben logotip RS z rdečimi barvnimi poudarki.
Tradicija prvih modelov RS iz leta 1974 se nadaljuje
Črki RS predstavljata okrajšavo za Rally Sport in sta bili prvič uporabljeni leta 1974 na obeh rally prototipih Škoda 180 RS in 200 RS. Na njuni osnovi je Škoda leta 1975 razvila model 130 RS. Športni kupe, znan tudi kot “Porsche z Vzhoda”, je leta 1977 na legendarnem rallyju v Monte Carlu slavil dve zmagi v svoji kategoriji in zmagal na rallyju Akropolis. Leta 2000 je Škoda z Octavio RS predstavila prvi serijski model z oznako RS.
S Škodo Kodiaqom RS bo v Parizu premierno predstavljen novi logotip RS v rdeči barvi. Ta med drugim krasi mrežo hladilnika dinamičnega športnega terenca. Pri tem črka V označuje zmago (angl. victory), rdeča barva pa simbolizira športnost in zmogljivost družine RS. Novi, moderni videz logotipa še dodatno poudarja dinamični nastop Kodiaqa RS.
Štirikolesni pogon in najmočnejši serijski dizelski motor v zgodovini znamke Škoda
Športne ambicije Škode Kodiaqa RS poudarja njegov zmogljiv motor. Štirivaljni motor TDI v uspešnem športnem terencu s štirikolesnim pogonom zahvaljujoč dvema turbopolnilnikoma iz 2,0 l gibne prostornine razvije 176 kW (239 KM) in se ponaša z maksimalnim navorom 500 Nm. To je najzmogljivejši serijski dizelski agregat v več kot 120-letni zgodovini znamke iz Mlade Boleslav na Češkem.