Nekomu samoumnevna mobilnost, drugemu velik napor.
Zelo pogosto ne cenimo kaj imamo. Imamo zdravje, lahko se prosto premikamo in s tem ne občutimo odvisnosti od naših bližnjih. Žal pa te možnosti prav vsi nimajo. Za osebe, ki potrebujejo invalidski voziček je Renault v svojem posebnem oddelku Tech pripravil in predelal svojega dobro prodajanega Kangooja.
Renault Kangoo DIV (dostopen za invalidske vozičke) je posebej predelano vozilo, ki z ročno klančino, ki je precej dolga omogoča lahek dostop invalidnim osebam, da se preprosto po njej povzpnejo v avtomobil, ki ima še dodatno poglobljeni pod za lažji dostop. Zadaj so dodana še “slide ‘n slick” držala s katerimi pripnemo voziček. Tritočkovni varnostni pas se dodatno nastavi, da se oseba na invalidskem vozičku primerno varnostno pripne. Zadnji sedež, ki je še edini ostal v drugi vrsti Kangooja je po potrebi poklopljiv. Takšna predelava je ocenjena na 5.880 evrov. Veliko? Vsekakor je to velik strošek za družine, ki že tako morajo vse prilagajati osebi, ki je na invalidskem vozičku, vendar za tem sistemom stoji Renault, ki zagotavlja, da vse deluje tako kot mora. Preverjeno! Ko se privadiš sistema zapenjanja, lahko pripneš in pripraviš za pot osebo v manj kot 3 minutah. Kar je zelo dobro in praktično.
Renault Kangooja smo preskusili že aprila 2011, sicer z mnogo več opreme. Sedajno testno vozilo je bilo namreč opremljeno z opremo Confort, ki je v sredini ponudbe po stopnji opremljenosti. Ta nivo opreme dodaja še k osnovni opremi Base denimo med drugim odbijače v barvi karoserije, potovalni računalnik, ESP, meglenki spredaj, klimatsko napravo in po višini nastavljiv voznikov sedež…
O predelavi smo se pogovorili z Matejo Pintar, paraolimpijsko prvakinjo v namiznem tenisu. V spodnjem videu preveri kaj nam je povedala o Kangooju, kot tudi o svojih načrtih o letošnjih Olimpijskih igrah, ki bodo v Londonu.
Več o Mateji pa si lahko preberite tudi na njeni uradni spletni strani matejapintar.com.
S foruma…
Na testu smo imeli vozilo Renault Kangoo z 1,5-litrskim dizelskim pogonskim agregatom dCi, ki je prilagojen za prevoz oseb na invalidskem vozičku. Vsa vprašanja in mnenja v zvezi s tem vozilom ste lahko postavili oziroma izrazili na našem forumu Avtomobilizem in F1 v temi Na testu: Renault Kangoo prirejen za potrebe prevozov invalidov.
Vprašanje uporabnice mamica šent: Zanima me, če se ta Kangoo bolj nagiba v vožnji ali morda celo manj kot navadna različica?
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1461 cm3, dCi 90 (66 kW, 200 Nm) / 5.st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 4,8 / 5,2 (CO2: 137 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 158 km/h / 15 sekund
Dolžina / širina: 4213 / 2133
Medosna razdalja: 2697 mm
Teža: 1319 kg
Posoda za gorivo: 60 l
Št. sedežev: 3 + 1
Osnovna cena (Base, 1.6 16V): 13.040,- EUR
Osnovna cena testnega vozila: 16.840,- EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 23.370,- EUR
(dodatna oprema: strešni nosilci, kovinska barva, oprema Essential, predelava DIV)