Vabljeni tudi k branju zgodbe o Mazdi MX-5: Luka: Vozil sem “najboljši avto na svetu”
@iztokfranko
Gre za Mazdo MX-5 – Miato. No, avtomobil je pravzaprav poimenovan različno, glede na trg prodaje. V Evropi uporabljamo naziv MX-5, v ZDA Miata, na Japonskem pa temu modelu pravijo Eunos Roadster ali zgolj Mazda Roadster.
@patrik_bencina
Testni avto je bil gnan s pomočjo 1,5-litrskega atmosferskega motorja. Tovrstna MX-5 doseže 100 km/h v 8,3 sekunde. Za moj okus je turbo motor hvaležnejši za vožnjo, a ima atmosferski v tem avtomobilu poseben čar in mu nedvomno lepo pristoji.
@urbanzalec
Almost … No, ni skrivnost, da do Mazde MX-5 gojim velike simpatije. Težko bi rekel, da je avtomobil popoln, saj vedno lahko poiščemo prostor za napredek. A nekaj je neizpodbitno – le malokateri avtomobil lahko za ceno Mazde MX-5 ponudi tako visoko mero užitka.
@katjaspoljar
Glede na karakter avtomobila, ki ga definirajo predvsem odlične vozne lastnosti in užitki s spuščeno streho, bi za začetek najbrž izbral kakšno slikovito cesto v Toskani.
@ales.gorican
Če Mazdo MX-5 postavimo ob bok superšportniku, bo zagotovo težko izstopala, sicer pa ima avto zelo prijeten karakter in izvrstno služi svojemu “roadster-poslanstvu”. Mislim, da je to vse, kar imamo pravico od nje pričakovati.
@blazek_izdek
Rekel bi, da je 185 cm višine voznika skrajna meja. Za lagodno uporabo vozila pa še malo manj.
@vid_nemec46
Povsem dopuščam možnost, da je Honda S2000 boljša, a je žal še nisem imel možnosti preizkusiti. Se priporočam za en krog!
Naši sledilci so razsodili (ali, bolje rečeno, niso razsodili): 🙂
@clausdebelaus
Z lahkoto, a tega seveda nisi slišal od mene. 🙂
@anzejankovic
“RF” označuje različico Mazde MX-5 s trdo streho – “retractable fastback”. Različica s klasično – platneno streho in različica RF, ki spominja na Porschejevo izvedbo “targa”, se razlikujeta predvsem v vsakodnevni uporabnosti avtomobila. RF ponuja nekoliko več zavetja pred zunanjimi vplivi (piš vetra, temperatura v potniški kabini), a predstavljam si, da je namen nakupa Mazde MX-5 v veliki večini primerov zgolj užitkarske narave.
@serbinek
Če kaj, potem je to! 🙂
@lavrencicanze
Zagotovo med najbolj zabavnimi, ko primerjamo “fun factor” in ceno. 🙂
@juremiklavc
Mazda MX-5 voznike navdušuje že od leta 1989, ko je luč sveta ugledala prva generacija. V domala vsaki izvedbi je ta model beležil uspehe in tudi sam sem že imel možnost pobliže spoznati predhodne generacije. Se strinjam!
@miata.knight
Meep meep!
@springtrap04_official
Z veseljem, a bi moral malo zamižati ob nekaj manjših težavah:
- Avto ima seveda zgolj dva sedeža
- Vstopanje in izstopanje je relativno zahtevno
- Prtljažnik ni največji – sprejel bo približno dve zajetnejši torbi
- V potniški kabini praktično ni odlagalnih mest – že mobilni telefon je težko odložiti
- Za prijetno vsakodnevno uporabo mora biti voznik visok maksimalno 180 centimetrov
Ključni podatki testnega vozila [Mazda MX-5 G130 Takumi]:
Cenik
Motor: 1.496 ccm, bencinski, štirivaljni
Moč: 96 kW/130 KM (7.000 rpm)
Navor: 150 Nm (4.800 rpm)
Pogon: Dvokolesni, na zadnji kolesni par
Menjalnik: Ročni, šeststopenjski
Končna hitrost: 204 km/h
Čas pospeška 0-100 km/h: 8,3 s
Izmerjena poraba na testu pri mešanem ciklu: 5,9 l/100 km
Prostornina prtljažnika: 130 l
Teža: 1.050 kg
Medosna razdalja: 2.310 mm
Končna ocena osebnega vtisa s preizkušanim vozilom: 10/10 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Prostornost in praktičnost: 3/10
Motor in menjalnik: 10/10
Vozne lastnosti: 10/10
Tehnologije: 7/10
Vprašanja o avtomobilu nam lahko zastavite na našem forumu. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Zgodbam iz zakulisja naših testov lahko sledite tudi na Instagram profilih @avtoovernet in @lukagregoric, kjer dogaja na polno. ??