Ob novici, da bom v roke dobil Dacio Logan sem najprej pomislil na losov test v slogu nemškega ADACa. Seveda je to takoj odpadlo, ampak me je zanimalo kaj drugega zmore tale Dacia. Ključi so bili last belega Logana s prostornino 1,4 litra in s 75 konjskimi močmi. Spodbudno? Za dirkanje ne prav veliko.
Avtomobil je prava limuzina srednjega razreda. Linije so preproste, ravne ter poskušajo vzbuditi pri opazovalcu, kar se da največ zanimanja. Črna masivna odbijača dajeta vedeti, da avtomobil ni za šminkerje, ki bi želeli očarati kakšno damo, ampak za pridne delavne ljudi, ki potrebujejo nov predvsem pa zanesljiv avtomobil, kar pa Dacia Logan tudi je. S sprednje strani v oko najbolj pade veliki logotip Dacia, lučki, ki sta v začetku poševni, avto poživita. Pokrov motorja je lepo deljen s črto, ki odvrne misli na monotonost. Zadek se zaključi dokaj visoko z zopet velikim logotipom Dacie.
Notranjost kljub cenenemu izgledu preseneča s svojimi ergonomskimi rešitvami in funkcionalnostjo. Sredinska konzola je vozniku lahko dostopna. Kar boste v osnovni izvedenki iskali v nedogled so ročno nastavljiva zunanja ogledala iz notranjosti. Za nastavitev zunanjih ogled je potrebno ročno odpreti stekla ter nato ročno nastaviti vzratna ogledala, kar pa zopet ni tako moteče, saj če edini vozite avtomobil je dovolj, da si jih idealno nastavite prvič, ko se usedete vanj. Šele z doplačilom dobite predalčka na vratih. Sedeži so mehki in udobni iz kvalitetnega materiala. Ko pogovor teče o prostornosti je Dacia v ospredju, prtljažnik nudi 510 litrov prostora za prevažanje, recimo, sedaj aktualnega grozdja. Spredaj je vsekakor dovolj prostora za dve osebi, vedno pa je pomembno koliko ga je še zadaj in tu ga je dovolj za tri osebe, četudi so malo višje.
Kot sem že prej omenil, Logan ni za na dirkalno stezo in tam tudi ne paše. Udobno se počuti med vinogradi v rokah pridnega vinogradnika. Logana poganja preizkušen Renaultov 1,4 litrski motor z večtočkovnim vbrizganjem, ki z 75 konjskimi močmi doseže navor 112Nm pri 3000 vrt/min. Motor je tih, prožen, vendar v višjih prestavah premalo živahen. Menjalnik JH je robusten, enostaven za vzdrževanje, vendar malo pretrd.
Nasvet: Če bi radi bili šminker in dirkač z novim avtomobilom za pičlega milijona in pol slovenskih tolarjev, raje še malo poglejte naokoli za rabljenimi avtomobili. Če pa ste prizadeven vinogradnik, ki potrebujete dovolj velik avtomobil, robusten, enostaven za uporabo ter ki vam bo zvesto služil potem pohitite v najbližnjo Daciino avtohišo.
Tehnični podatki |
|
motor |
1390 cm3 |
Moč (KM/kW) |
75/55 |
Zavore |
Spredaj koluti/zadaj bobni |
Gume |
165/80 R14 |
Prostornina prtljažnika |
510 l |
Posoda za gorivo |
50 l |
Maksimalna hitrost |
162 km/h |
0 – 100 km/h |
13 s |
Poraba goriva |
6,8/9,2/5,5 |
Izpust CO2 |
164 g/km |
Masa praznega vozila |
975 kg |
Cena osnovnega in testnega vozila |
1.550.000,00 SIT |